Ders başlamıştı. Bizim Mari'lerin okulundaydım. Bayan Bustier 'in dediğine göre hafta sonu bir kampa gidecekmişiz. Öğretmen otelde kalmak için eşleştirme yaptı.
Mylene-Alix,Alya-Nathaniel,Adrien-ben,Mari-Juleka,Chloe-Ivan,Sabrina-Kim,Max-Nino. Eşleştirme böyleydi.
Otele varır varmaz yerleştik. Adrien dolayısıyla Mari 'nin domates kafası bende yer etmişti. Ben duş alma amaçlı banyoya girdim. Adrien arkamdan girince💏 (fesat mod off) ...
Öğretmen bizi çağırmış. Tabi Adri ve ben hala banyodayız. Alya ve Mari bizi merak etmişler. Kapı açılmayınca başladılar bağırmağa. Adri ve ben üstümüze takıştırdık bişeyler. Adrien ve benim tişörtlerimiz karışmışdı. Özellikle Mari bizi öyle görünce ağlayarak buradan uzaklaştı. Alya bize öldürücü bakışlar attı.
Biraz sonra Marinette akumalanmıştı. Adrien bir anda Kara Kedi oluverdi. (Artık nereden biliyorsam😏). Kara Kedimin Adrimin Mari'yi yani Miss Fortune 'u öpmesiyle benim akuma kurbanı olmam bir oldu. Artık aklımdaki tek şey Kara Kedi ve Marinette denilen şeyi yok etmek istiyordum. Marinette dönüştü ama benimle savaşacak kadar güçlü değildi. İnanamıyorum Chat 'im beni💏 ÖPMÜŞTÜ.
Ahhh bunudamı görecektim.😻💖👩. Her şey normale dönünce Adrim ve ben güzel bi uyku çekmiştik.
(...💏...) Kısımları beğendiniz mi. Beğenmeyi ve beni wattpad'den takip etmeyi unutmayın. (HER İSTEDİĞİNİZİ YAPARIIIIIIIIIIMM😊)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adrinette & Marichat
Teen FictionMucize Uğur Böceği ile Kara Kedi'deki Adrinette ve Marichat burada lütfen okuyun!!!!!!!!