#LearnTheNews

20 9 3
                                    

ΕΠΙΥΕΛΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΑ! Σημερα πρεπει να ειδοποιήσω φίλους, συμμαθητές και γνωστούς για το νεο σχολειο!
Περιμενω την Bella και την Christine στην πορτα του σχολείου.

Μολις εφτασαν η Christine ειχε σχηματισμενι ενα χαμόγελο στα χείλη της οπως και η Bella.

-Τι κανετε κοριτσια μου? Τις ρωτησα και τις εκλεισα το ματι. Μετα στράφηκα προς την Bella και την ρώτησα με νοηματα αν ειδοποίησε την Christine για τα υπέροχα νεα.

Η Christine μας διέκοψε και μου απάντησε

"Τα εμαθαααα... "

Και με αγκάλιασε σφιχτα απ'την χαρα της.

•••••••••••••••••••

Πρωτο διαλειμμα

Τρέχω στους διαδρόμους και ψάχνω για τα υπολοιπα παιδιά... Κυριως τον Nick...(το αγορι μου). Αυτος θελω οπωσδήποτε να ειναι μαζι μου σε αυτο το σχολειο... Ειδικα αν ειναι ετσι οπως τα φανταζομαι ολα θα ειναι μαγικά.

Τα κορίτσια ψαχνουν κι αυτες για τα αγορια τους. Τον Charly και τον Zic

Τρέχοντας μπροστα απ'τα ντουλάπια μας επεσε πάνω μου ο Zic... Γλιστρισα και επεσα κάτω...

-Εε.. Γεια σου Zic... Του ειπα ντροπαλά. "Εμαθες τα νεα? Σου ειπε η Christine? "
-Οχι τι συμβαίνει? Είπε βιαστικά...

Σηκώθηκα πανω, τιναχτικα και αμέσως χωρις να χασω κι αλλο πολύτιμο χρόνο του ειπα για το νεο σχολειο...

Αυτός απλα με κοιτούσε με περιέργεια μολις το ακουσε αλλα μπορουσα να διακρίνω και μια ελαφρυα χαρα στο προσωπο του.

-Ευχαριστω για την ειδοποίηση... Μου ειπε, μου έγνεψε και εκανε αμεσως να φύγει... Δεν καταλαβα αν ενθιυσιεστηκε η αν το περασε απλα ετσι στο "Ντούκου"

Αρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες του διαδρόμου ωσπου να βρω τον  Nick  να του πω τα νεα...

Εψαξα παντου... Το μονο μερος που δεν εψαξα ηταν ενα και δεν υπηρχε περιπτωση να μοω εκει μεσα... Απλα περιμενα εξω απο τα αντρικά  wc.

Ξαφνικά ειδα τις σκιές δυο αγοριων να περνάν απο πισω μου αλλα δεν γύρισα να κοιτάξω... Το έπαιξα λιγο σνομπ αν και δεν καταλαβα ποιος ηταν.

Μετά απο δυο λεπτα σιωπής ενιωσα κατι μεγαλα χέρια να αγκαλιαζουν ολόκληρο το σωμα μου.

A school as a Tv show #CBT #MBCAWhere stories live. Discover now