#Faster #Accept #OhNo #Problem

13 8 6
                                    

Μολις μπήκα στο σπιτι ανέβηκα τις σκάλες και μπήκα τρέχοντας στο δωματιο μου.
Ενεργοποίησα τον Η/Υ πεταξα την τσαντα πανω στο κρεβάτι και κάθισα στην καρέκλα μπροστα απ'τον Η/Υ.

GOOGLE

www. SchoolTvShow. com

Μπήκα στο σαιτ... Ανοιξα τις ειδοποιήσεις του λογαριασμού. Και τι μα δω? Με δέχτηκαν!

Τα ματια μου πετάχτηκαν εξω. Η καρδια μου χτυπούσε δυνατα!

Ενα συναισθήμα χαρας με περιτριγυρίζε και δεν μπορουσα να κιυνηθω απ' την χαρα μου!

Εστειλα μύνημα στα κοριστια και τηλεφωνησα αμεσως στον Nick... Αλλααα δεν το σηκωσε γιατί προφανως δεν ειχε φτασει ακομα...

Πηγα στο σαλόνι και ανοιξα την τηλεοραση...

Το εβαλα στο κανάλι "American Channel" και πορωθηκα στην οθόνη περιμένοντας την διαφήμηση να παιξει στην οθόνη. 

Ξαφνικα άκουσα την μουσικη κλήσης απ'το iPhone μου να παιζει στα αυτια μου... Ειχα αφησει το κινητό μου μεσα στο δωματιο μου...
Με γρήγορες κινήσεις ανέβηκα για σκάλες και άρπαξα το κινητο...

Είχα 3 κλήσεις απο Nick και 7 μυνήματα απ'τα κορίτσια.

Φενεται αρκετα πορωθηκα με την τηλεοραση... 😂😌😙

Ξανακαλεσα αμεσως τον Nick να του πω τα ευχάριστα...

-Γεια baby! Τι εγινε? Ολα καλα? Γιατι με πηρες?
-Ειμαι καλυτερα απο ποτε! ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ!😱omggg!

Ενα γελάκι ξέφυγε απο τον Nick και συνεχισε...

-Δεν μου λες? Πως εγω να κανω αιτηση συντομα?
-Μπορεις να ρθεις απο δω? Τωρα όμως...
-Φυσικά!
-Οκ baby σε περιμενωωωω!💋💋

Πηρα το iPhone μεσα στον σαλόνι το αφησα διπλα μου και συνεχισα να περιμενω για την διαφήμηση...

Ακουσα την μουσική... Την γνωστη μουσική αυτης της διαφημησης. Βεβαια τα λογια ειχαν αλλαξει...

"Οι αιτήσεις για μεταγραφή κλείνουν σε 20 λεπτα... Προλάβετε τωρα! *Αλλες μεταγραφές δεν ισχύουν κατα την διαρκεια της σχολικής χρονιας!"

ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΚΑ! Κάλεσα αμεσως τον Nick... αφου εστειλα μύνημα στην Christine να βρει τροπο γρηγορα...

A school as a Tv show #CBT #MBCADonde viven las historias. Descúbrelo ahora