Capitolul 26- Derek😍

1.3K 63 0
                                    

Peste 6 luni.
Ally:
A trecut atâta timp de la acel accident, însă..mai am momente când nu mă simt bine. Doctorul a zis că s-ar putea sa nu mai am copii niciodată. Cum sa fiu bine,când mereu îmi răsună asta in minte? Mi.e interzis să fiu mama! Lucrul care mi.am dorit cel mai mult. Mă uit la Aria,burtica ei e atât de mare acum. E aproape de naștere. Ne făceam amândouă visuri,că , copiii noștri vor crește împreună. Doar vise. Îl iubesc atât de mult pe Ryan..însă..uneori,mă simt și vinovată față de el. Uneori cred ca se comportă frumos cu mine doar pentru că îi este milă. Însă..el mă iubește. După accidentul acela,nu m-a mai lăsat singură niciodată. Era mereu cu mine. Am plecat și in excursie,cât mai departe de aici. Am mers la Paris. Într-adevăr,mi.a prins bine aceasta excursie. Ne.a făcut bine amândurora. O să încerc să mă obișnuiesc cu gândul că nu voi mai avea copii! Trebuie! Nu am de ales!
Ryan:Ești gata iubito?
Ally:Gata,hai să mergem!
Am decis sa ieșim toți patru (noi doi și Aria și Adam,da da,Aria,chiar dacă e pe cale să nască,prietena mea nu a abandonat ieșirile și celelalte lucruri care.i plăceau).
Am ajuns la un restaurant. Acolo era ceva,ca un fel de petrecere. Am decis să rămânem și noi aici. Era o petrecere frumoasa. Din cate am înțeles,cred că era majoratul unei fete. Era o fata din liceu de la noi. Eu nu prea o știam,însă băieții o știau destul de bine.
Stăteam toți patru și ne distram. Ryan a văzut niște colegi și s-a dus să.i salute.
A întârziat un pic. Însă nu prea am băgat de seamă. Adică..nu i.a văzut de mult timp,și mă rog,poate au multe de povestit.
Aria:Și,cum a fost vacanța la Paris?
Ally:A fost superbă,a fost ca un vis.
Aria:Ei..nu degeaba se spune că Paris e orașul iubirii.
Ally:Daa😊
Am avut zile minunate petrecute cu Ryan.
Aria:Și nopțile? 😂
Ally:Și ele au fost frumoase.
Îl iubesc enorm pe Ryan. Cu toate că nu vom mai avea copii,el tot face dragoste cu mine.
Aria:Ești fraiera? Ryan te iubește enorm de mult 😍
Ally:Da..și eu pe el..dar chiar așa,unde e? Of..Adam,nu l.ai văzut pe Ryan?
Adam:Nu..și eu îl căutam,chiar acum am venit de la ceilalți colegi,și nu era acolo. Poate s.a dus la baie. Sunt câteva camere sus,și e și o baie.
Ally:Ok,merg să văd dacă e acolo.
M-am dus eu acolo sa vad daca e cineva.
Ușa de la o camera era întredeschisă. Am vrut sa vad daca e cineva acolo,care.l l.ar fi văzut pe Ryan. Când am deschis ușa,mi.a căzut fața...era Ryan..care voia să se culce cu o fata..ba chiar fata care are majoratul. Nu mi.a venit să cred ce am văzut. Încă puțin ar fi dezbrăcat.o,însă nu,eu trebuia să.i opresc.
Ally:Să te ia naiba! Am tipat cat am putut de tare,lacrimile făcându-și apariția,el m.a văzut,iar apoi am fugit.
Ryan:Ally...Ally,stai..
Ryan:
Când am văzut.o pe Ally in fața ușii cu lacrimi in ochi strigând "Să te ia naiba!" . Atunci m.am trezit. Nu știu nici eu ce mi s-a întâmplat de am vrut să mă culc cu Megan(fata care împlinea 18 ani) nu știu..însă..eram amețit,nu știam ce se întâmplă. Însă când am văzut-o pe Ally la ușă,m.am trezit. Ah,ce prost sunt. Ce am făcut!? Cum să-i fac așa ceva? Acum o să creadă că m-am plictisit de ea ,că nu o mai vreau doar pentru că nu putem avea copii niciodată. Dar eu chiar o iubesc! Nu.mi pasă că nu vom mai putea avea copii,eu o Vreau pe ea. Și punct (.)
Am mers să o caut,insa am aflat de la Adam că a ieșit de aici in fugă,Aria s.a dus după ea. I.am povestit și lui ce s-a întâmplat.
Adam:Cum sa faci așa ceva? Ești prost?
Ryan: Crede-ma ,nici eu nu știu ce s-a întâmplat!
M-am dus acasă,era liniște. Oare Ally e aici? Ce prost sunt,doar nu va veni aici.
Când vreau să mă duc in cameră,ușa era închisă.. ciudat! Oare cine poate fi!?
Bat la ușă. Când..aud o voce firavă și fina..răgușită de la atâta plâns..
Ally:Cine e?
Când i.am auzit vocea,am înlemnit..abia vorbea. Nu știam dacă sa.i răspund..
Ryan:Eu sunt ..
Ally: Pleacă! Nu vreau sa te văd.
Ryan: Deschide,trebuie să vorbim.
Ally:
Oare ce m-ai vrea? Am decis să mă duc să.i deschid ușa. De n-aș fi făcut-o,nu mi.ar fi dat pace.
Am deschis ușa,cu toate că arătam ca un zombi.
Ally:Ce e ? Ce mai vrei ? Ai venit aici să-mi povestești cum a fost seara ta?
Ryan:Eu .. uite..nici eu nu știu ce s-a întâmplat,cum s-a întâmplat. Știu doar că nu eram eu.. adică..eram amețit..însă...când ai deschis tu ușa și te.am văzut..mi.am revenit.
Ally:Cat timp ți.a luat să inventezi această poveste?
Ryan:Dar eu . .e adevărat..
Ally:La fel ca faptul că nu-ți pasă că nu vom mai avea copii, atâta timp cât suntem împreună,e de ajuns pentru tine? Atunci o lacrimă își făcuse apariția..
Ryan:Ce..?
Ally: Cât de fraiera am fost.. dacă eu nu îți pot dărui un copil,altele pot. Doar nu o sa stai cu mine toată viața ...eu te înțeleg..și am început să plâng..
Ryan: Între mine și ea nu s-a întâmplat nimic. Eu pe tine te iubesc!
Ally: Sigur..am zis eu și am dat să plec.
Ryan:Unde te duci?
Ally:Cât mai departe de aici,de tine.
Am plecat la Aria. Nu puteam sa mai stau.
Aria: Scumpo,ești bine?
Ally:A venit Ryan,am vorbit cu el.. i.am zis și după am inceput să plâng.
Aria:Ce ați vorbit?
Ally:Cât de fraiera am fost sa cred că mă iubește! Că o să rămână cu mine...la naiba..cică era amețit..că nu știa ce face..mă lași..astea.s doar vorbe.
Adam:Cum adică.."era amețit?"
Ally:Nu știu..a zis că ,când m.a văzut pe mine ,atunci și.a revenit imediat..prostii.
Aria:Gata scumpo, Calmează-te,haide in camera,să te culci. Ești obosită.
Aria m.a adus in camera,m.a întins ușor pe pat..iar eu ,cu greu,am incercat sa adorm..

Iubire si onoare Vol lUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum