🌹Κεφαλαιο 1🌹

94 6 0
                                    

Αρτεμις POV

[...]

"Ναι ρε ασε τον τελευταιο καιρο δε τα παμε καθολου καλα,ειναι ολο νευρα και ξεσπαει πανω μου,λες και φταιω"

"Νταξει δεν ειναι σοβαρος λογος να χωρισετε αυτος"

Μου ειπε Αννα,η κολλητη μου στο τηλεφωνο.

"Ναι ρε αλλα δε μπορω να τα ανεχομαι ολα αυτα.Εχω και ορια ξερεις.Δε θα ανεχτω την καθε μαλακια του Αρη.Βαρεθηκα."

Ξαφνικα ανοιγει η πορτα και θυμωμενος ο Αρης ερχεται κατα πανω μου.

Μα καλα ποτε μπηκε;

"Κλεισε τωρα το τηλεφωνο να μιλησουμε που βαρεθηκες.Εγω παντα ηθελα να σε κανω ευτηχισμενη και εσυ ολο νευρα γαμωτο σου τιποτα δεν εκτιμας;"

"Αννα πρεπει να κλεισω τα λεμε"

Ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο.

"Πας καλα;Πες μας οτι φταιω κιολας;Ολο εχεις νευρα και την πληρωνω εγω" του ειπα

"Ωραια λοιπον να μη σε ενοχλω κι ολας" ειπε και εφυγε.

Δε παιζω να τον κυνηγησω.

Ξανα.

Ας κανει οτι θελει.

[...]

Οι μερες περασαν σαν νερακι και δεν ειχα ακουσει τιποτα απ αυτον.Λες και τον καταπιε η Γη.

Μεχρι που ηρθε απλα ενα μηνυμα λεγοντας απλα μια λεξη που με τσακισε.

"Τελειωσαμε...Αντιο."

Αυτο ηταν λοιπον.

Το καλυτερο κεφαλαιο στο βιβλιο της ζωης μου,εφτασε στο τελος του.

Μετα απο ενα μηνα

Οι μερες περνουσαν.Το καλοκαιρι εφτασε,κι οσο κι αν αυτος εδειχνε να με εχει ηδη ξεχασει,εγω ημουν κολλημενη εκει.

Τοτε ηταν που γνωρισα τον Αντρεα.

Ηταν ομορφος.

Ο καλυτερος χαρακτηρας και μου εχει αλλαξει τη ζωη.

Με τον Αντρεα περνουσαμε υπεροχα αλλα εφτασε η ωρα που θα πηγαινα πρωτη λυκειου.Συμφωνησαμε λοιπον να εχουμε σχεση εξ αποστασεως.Θα ηταν δυσκολο αλλα αξιζε τον κοπο.

Για το λυκειο,με εγραψαν οι γονεις μου σε ενα λυκειο που διανυκτερευεις εκει και εχεις και συγκατικο.Θα εκανα και αλλες φιλες και παρεες.

Ανυπομονω να γνωρισω το συγκατικο μου.

_________________________________

Χελλοου

Δευτερη ιστορια γιατι ετσι💕

Παιδια το ονομα Αρης ειναι τελειο γιαυτο ειναι κ στις δυο ιστοριες😂Βασικα θα δειξει γιατι ειναι και στις δυο;)

Σποιλερ:Ολα φαινονται φυσιολογικα αλλα η συγκατικος της θα δουμε τι ειναι τελικα

Πατηστε αστερακι για νεξτ❤

Φιλουμπες💕

(Στη φωτο η Αρτεμις)

Το δωματιο της σιωπηςWhere stories live. Discover now