Καθομουν και εκλαιγα σαν μωρο για το υπολοιπο βραδυ,μεχρι που χτυπησε το κινητο μου.
Ηταν ο Αρης.Μα καλα τι θελει τετοια ωρα εγω μπορει να κοιμομουν!
Ο ηχος κλησης μου,ταιριαζει απολυτα με την κατασταση.
"One,don't pick up the phone you know he's only calling cause he's drunk and alone-"
Το σηκωνω στον τριτο χτυπο και μου μιλαει μια αγνωστη φωνη αγοριου,μαλλον φιλος του.
"Αρτεμις εσυ εισαι;"
"Ναι ποιος ειναι;"
"Ειμαι ο Στεφανος,φιλος του Αρη,ειμαστε σε ενα κλαμπ και τα εχει πιει ασχημα και λεει οτι αν δεν ερθεις εσυ δε θα φυγει,εχει κανει το μαγαζι χαλια,σου ειναι ευκολο να ερθεις;"
Μου ειναι;Αν εξαιρεσεις τις ανετες πιτζαμουλες μου και το υπεροχο ζουλιχτο παπλωματακι μου τοτε ναι.
Να παω;Καλα θα παω.
"Ενταξει ερχομαι"
Ειπα και το εκλεισα,ντυθηκα προχειρα και εφυγα για το κοντινοτερο κλαμπ με τα ποδια.
Οταν εφτασα περασα απο πολλους ανθρωπους που χορευαν μεταξυ τους,οι περισσοτεροι ηταν μεθυσμενοι οπως και ο Αρης τον οποιο διεκρινα στο βαθος και τον Στεφανο να προσπαθει να τον ηρεμισει.
"Να τη Αρη οριστε ηρθε"ειπε ο Στεφανος και εδειξε εμενα.
"Ουυυ για σου Αρτεεε"
Με ειπε ψωμι τωρα;Οποιος καταλαβε καταλαβε.
"Γεια σου Αρη ελα μαζι μου"ειπα και τον πηρα απ το χερι,ειπα στον Στεφανο πως θα τα καταφερω και θα τον παω εγω σπιτι.Με ευχαριστησε και βγηκα απ το κλαμπ με τον Αρη.
"Αρτεμισουλαα"
"Σκασε"
"Αρτεμισιουλιουλα"
Ε;
"Σκασε λεω!"
"Αρτεμισιδουλιουλιουλααα"
"Τι θες γαμωτο;!"
"Εσενα"
Ειπε και ενωσε τα χειλη μας στη μεση του δρομου.Ειχε γευση τσιγαρο και ποτο.Μισω το τσιγαρο ομως το φιλι του ηταν αρκετα μεθυστικο ετσι ωστε να μην απομακρυνθω.
Ενα αμαξι κατευθυνοταν προς εμας,σταματησα το φιλι και τραβηξα γρηγορα τον Αρη απ το χερι.
Φτασαμε στο δωματιο,τον ξαπλωσα στο κρεβατι του.Τα ρουχα του ηταν ενα μαυρο χαλι.
Του εβγαλα την μπλουζα και πηγα να παρω μια καθαρη."Χαχαχα το ξερα οτι θες το κορμι μουυυυ βιασε μεεε Αρτεμισουλαα"
Τι αλλο θα ακουσω θεε μουυ αμαν!
Πηρα την καθαρη και του τη φορεσα.
Κατεβασα το παντελονι του και τον αφησα να κοιμηθει με το μποξερακι αφου ειχα θαυμασει την θεα.
Συντομα τον πηρε ο υπνος πανω μου.
Δευτερη φορα κοιμαται πανω μου και δε μ'αρεσει!Καθε φορα που μεθαει εγω την πληρωνω!
"Αρτεμις" ειπε μισοκοιμησμενα
"Ναι"
"Σαγα....ΑΑΑΨΟΥ"
Φτερνιστηκε το βοδι.
"Τι πηγες να πεις;Αρη ξυπνα!"τον σκουνταγα αλλα τον ξανα πηρε ο υπνος.
Σαγα?
________________________________
Πατηστε αστερακι για νταξ τα λεμε φιλουμπες❤
YOU ARE READING
Το δωματιο της σιωπης
RomanceΤριτη γυμνασιου τελειωνει και μαζι με αυτη τη χρονια ερχεται και το τελος μιας σχεσης.Η Αρτεμις και ο Αρης αποφασιζουν να παρουν διαφορετικους δρομους ομως η μοιρα εχει αλλα σχεδια για αυτους τους δυο.Τι θα γινει τελικα;Θα ζει ο ενας στη σκεψη του α...