Güzelim!!!

74 14 2
                                    

Korktuğum için dayanamadım ve "Bizden ne istiyorsun adı herif?"dedim.Adam arkadaşlarının arasını ittirerek açtı ve yanıma yaklaştı eliyle çenemi tuttu ve kulağıma eğilerek "Benim olmanı istiyorum güzelim!"dedi

***

Duyduğum şey karşısında şoke olmuş dizlerimin bağı çözülmüştü.Bu kadar zamandır hiçbir şekilde bir erkek bana yaklaşmamış ve taciz etmeye kalmamıştı.Sally nin anlattığına göre gözlerim yaşarmış ve adama bakakalmışım.Mike birden elimi bıraktı ve adamın elini yüzümden çekti ve adama titrek bir sesle "Marie den uzak dur!"dedi.Adam Mike ı tınlamadan bana dönerek "Demek bu güzelliğin adı Marie ha memnun,oldum güzelim ben de John."dedi.
Artık konuşamıyordum bile boğazım düğümlenmişti Mike hiçbir şey söylemediğimi görünce adama dönerek "Ona dokunma uzak dur ondan dedi!"dedi.Adam artık sinirlenmişti.Mike ı kolundan tutup yere ittirdi.Mike dengesini sağlayamadı ve düştü.Adam kafasıyla arkadaslarına Mike ı gösterdi.Arkadaşları Mike a doğru yavaş yavaş yürüyorlardı.Her hallerinden belliydi Mike ı öldüresiye dövecekleri.Mike ürkmüş,endişeli gözlerle bana bakıyordu.

***

Hayır benim için bunları haketmiyordu.Benim gibi birine bu kadar şey değmezdi.
+Durun lütfen ona zarar vermeyin size yalvarıyorum.
-(Adam arkadaşlarını durdurmuştu,karşıma dikildi ve)Ona zarar vermeyiz ama bir şartla,yoksa elimizden sadece ölüsünü alırsın.Belki onu bile alamazsın.
diyerek korkunç bir kahkaya atmıştı.Arkadaşları da ona katılmıştı kötü kötü gülüyorlardı.Mike bana "hayır yapma!"dercesine bakıyordu.Ama yapmak zorundaydım çünkü bunu haketmiyordu.
+Şartını söyle lütfen ne istersen yapacağım yeter ki ona dokunmayın!
-Demek bu kadar çok seviyorsun onu güzelim!
Bişey diyemedim sevmekle alakasi yoktu tamam iyi çocuktu ama benim için bunları haketmediği için ona yardım ediyordum.
Adam kolumdan tuttu "Çocuklar veledi bırakın Marie hanım bizimle geliyor."dedi.Duyduklarima inanamadım beni götürüyordu ama ben hiçbir şey yapamıyordum.Mike ayağa kalktı ve "Hayır onu götürmeyin napacaksınız ona?".

(Bu lafı duyunca için bi kötü oldu.Gerçekten napacaklardı bana öldürecekler miydi?Hoş öldürseler de arkamdan ağlayacak birisi yoktu.Beni kaçırsalar fidye isteyecek ailem yok.Yani gerçekten beni napacaklardı ki?)

***

Adam beni sürüklüyordu.Sally ise arkamdan yürüyordu.Merak etmeyin Sally nin gerçek olmadığını biliyorum kafamdaki bi halüsinasyon olduğunun farkındayım.Mike ise sadece bana bakıyordu.Dikkatlice gözlerine baktığımda ise gözlerinin yaşardığını farkettim.Bu gözyaşları sahte olamazdı.Bana gerçekten değer veriyordu.Sonra koluyla gözyaşlarını sildi ve koşarak gitti.

(Ailen gibi buda çekip gitti Marie.Artık kimseye güvenmemeyi öğrenemedin mi?)

Sus şuanda sadece saçmalıyorsun.Mike benim ailem gibi değil.Mike çok farklı bir çocuk.

Mike ın Ağzından
Marie ye o kadar uzun uğraşa rağmen sonunda ulaştım.Nasıl söyleyebilirim ki ailen benim yüzümden öldü diye Tanrım ailesini öldürdüğüm kıza aşık oluyorum lütfen yardım et hemen Marie yi onların elinden kurtarmalıyım.

***

Marie nin Ağzından

Mike gitti ama geri dönecek bunu hissediyorum..
Adamlar beni bir yere götürdü aynı baraka gibi karanlık ama daha büyük ve sıcak bir yer.Adam arkadaşlarına dışarı çıkın dercesine eliyle işaret yaptı.Arkadaşları sinirli ama bir o kadar da ürkek bir sesle "Hadi ama patron biz napacağız dışarda sen burda kızla yalnızken?"
Yalnızken kısmını vurgulu söylemişti.Adam sinirli bir şekilde ayağa kalktı ve arkadaşına bir tane yumruk attı."Çıkın dışarı dedim size!"dedi.Adamı yerden kaldırdılar adam gözünü tutarak ayağa kalktı ve dışarı çıktı.

Adam bana yaklaşıyordu napmalıydım kaçmalı mıydım?Sonra birden karnıma tekme attığı an geldi ayağa kalktım ve "Neden bana tekme attın madem beni kaçıracaktın neden başta beni dövdün?"
Adam galiba böyle diyeceğimi tahmin etmemişti "Lütfen canımı yakma!"gibi şeyler diyeceğimi bekledi galiba.
Adam yüzüne küçük bir gülümseme verdi bana otur der gibi işaret yaptı ve yanıma oturdu.
+Seni dövmemin nedeni o anda cok sinirliydim.Canın çok yanmadı değil mi özür dilerim.
-Karnıma tekme attın sonuçta tabiki de canım yanıyor ayrıca sinirlendiğinde sinirini başkalarından çıkarmamalısın.
+Ahh hadi ama güzelim özür diledim ya işte naz yapma artık.
Naz yapmak mı şuanda sadece saçmalıyordu.Yanıma biraz daha yaklaştı kulağıma eğildi "Benim ol güzelim seni istiyorum"dedi ve saçlarımı okşamaya başladı.

Tanrım lütfen yardım et.Mike nerdesin?

7.Bölümün Sonu

KARANLIK ODAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin