Išiel som úzkym vydupaným chodníkom vo vysokej tráve za dom. Bol tam bunker. Áno ja viem budem mať 16 ale na ten bunker mám veľa spomienok. Vyliezol som po rozpadnutom rebríku a sadol si na drevo. Bolo to na konci záhrady, takže asi desať minút pomalým krokom od domu. Nikto ma nevidí ani nepočuje. Pustil som si hudbu. Díval som sa do neba a rozmýšlal. Takto to mám rád. Maximálne ma zavolá sestra na obed. Ale to aj tak asi za pol hodinu. Moja mysel rozoberala všetko až sa dostala k môjmu susedovi Michalovi. Ktorý sa na mňa teraz díval. Počkať čo?!? Zakýval som mu na znak že ho vidím. Zčervenal a otočil sa na päte.
S Mišom sa moc nepoznáme. Bývam síce už desať rokov vedľa neho ale niak moc ma nezaujíma. Viem iba jeho meno nič viac a že sa baví s Tomom. Ale je tu jedna vec čo mi stále vrtá v hlave. Raz sme hrali s Tomom flašu a Michal dostal úlohu pobozkať ma a... mne sa to... páčilo. Stalo sa to pred dvomi mesiacmi takže to nebolo dávno. V ten deň som sa ešte bozkával aj s mojou vtedy priateľkou no teraz už EX. To s Mišom sa mi páčilo viac. Ja ani neviem. Moja hlava je strašne zmätená. Radšej to nechám tak ziape na mňa sestra nech idem na obed.
,,Mňam bolo to dobréé ale už idem." snažil som sa vypariť z kuchyne. ,,Choď vyvenčiť psa." zavrčala na mňa sestra. ,,Bla, bla, bla idem." zavrčal som spätne. No a čo že ná 19??!? Sa musí hrať na dôležitú lebo je staršia? Zobral som Alexa a išiel som. To meno mu dala sestra. No čo už. ,,ALEX STOJ!" zaiapal som po retardovanom psovy, ktorý sa zase niekam rozbehol. Zastavil pri niakom psovy. Akoby schválne ma ten pes potkol a mňa zachytil jeho majitel...
PS. Mejmr is real!
YOU ARE READING
Hello Neighbor [Mejmr]
FanfictionDúfam že sa bude páčiť. Na profile mám viacej Mejmr FF tak pokial sa bude táto páčiť kukni aj ďalšie budem rada.