Už sú to tri mesiace od toho stretnutia s Michalom. Ako každú nedeľu som sedel tam kde zvyčajne. Tento krát som však nerozoberal všetko. Len Michala. Keď išiel po záhrade zastavil som ho. A teraz neuveríte! Pozval ma von! Viem že to bere ako kamarátské stretnutie. Ale to je jedno. Teraz si určite musíte myslieť že som do Michala zbláznený po uši. Ale sklamem vás. Tak to nie je. Možno (Ale fakt len len možno!) sa mi trošku páči. Ale to je všetko. Fakt.
*Niekto zazvonil na dvere. Honza-už nachystaný na "rande" s Michalom- ide otvoriť a stojí v nich Michal.*
,,Ah-Ahoj." usmial som sa. ,,Čau zlatko, ideme?" zasmial sa. Musel som sa trochu pousmiať. Tie jeho roztomilé jamky keď sa usmieva. Síce ma iritovala prezývka "zlatko" ale všetko sa dá prežiť.
,,Tomáš ja ťa raz zabijem!" zavrčal som si pre seba. ,,Pokial viem, ja som Michal." zasmial sa. ,,Viem. Ale Tomáš mi zobral peňaženku takže nemám ako platiť." uviedol som Michala do prítomnosti. ,,Aha. Tak neboj sa zaplatím ti niečo." usmial sa. ,,Nie. Nemusíš." odmietol som. Prišlo mi to lichotivé. ,,Nie. Však jeden čaj ma nezabije." povedal. Jasne som mu povedal že NECHCEM čaj. A on ho kúpi. ,,Ďakujem." povedal som ironickým tónom. ,,Nemáš za čo zlatko." zasmial sa znova a podal mi čaj. Bože to je debil. Pred celou kaviarňou mi povedal zlatko. Čo si o nás teraz pomyslia? Už pred tým na nás divne zízali.
,,Piješ tú kávu už asi tri hodiny." povedal som otrávene a pozrel sa na veľké hodiny na stene. ,,Už idem." zavrčal spätne. Postavil sa, ani na mňa nepočkal a odišiel. Musel som ho dobehnúť. Ale doslova. Ušiel mi. Tak som bežal za ním. Celý udýchaný som si sadol na lavičku v parku. Michal si sadol vedľa mňa. Pozorovali sme západ slnka. Pozrel som sa na neho a ani som sa nenazdal jeho pery boli na tých mojich a jeho ruky na mojich bokoch. Inštinktívne som ruky položil na jeho ramená. Odtiahli sme sa až keď nám došiel vzduch. ,,Ehm prepáč. Fakt neviem čo so mnou je." povedal a jeho líca nabrali červenú farbu. ,,Však nevadí." usmial som sa.
PS. Mejmr is real!
KAMU SEDANG MEMBACA
Hello Neighbor [Mejmr]
Fiksi PenggemarDúfam že sa bude páčiť. Na profile mám viacej Mejmr FF tak pokial sa bude táto páčiť kukni aj ďalšie budem rada.