,,Už mi teda povieš čo sa deje?" zašepkal a ešte silnejšie ma objal. ,,Nikola." povedal som. ,,Žiarli?" Prikývol som. ,,Nenechaj sa ňou odradiť. Neber ju vážne. Keby ti niečo spravila tak ju roztrhnem." usmial sa. ,,Eh.... Dobre ale mohol by si sa kludniť. Nie že si ma tam odtiahneš na záchody..." pretočil som očami. ,,To som ani nemal v pláne. Až nabudúci týždeň." pobozkal ma. ,,Ha-ha-ha." odtiahol som sa.
,,Zlatko?" usmial sa. ,,No?"
,,Čo by mohlo najviac zničiť populárne , heterosexuálne a celkom homofóbne dievča?" zasmial sa. ,,Neviem. Homosexuálny škandál?" zasmial som sa. Nemyslel som si že by to zobral vážne. Ale on asi hej...
Celý týždeň sa mi neozval. Neodpovedal na správy, ani telefonáty. Keby sme ten týždeň aspoň v škole mohol by som sa ho spýtať ale nie my musíme mať prázdniny. Aspoň zajtra ho uvidím.--
Hneď ako som prišiel do školy na privítal objatím. ,,Prepáč že som sa neozíval ale bude to stáť za to." dal mi pusu. Michal ma išiel odprevadiť do triedy. Bol ešte čas tak sa chvíľu zdržal. Sedeli sme asi 2 minúty keď k nám prišla Nikola. ,,ČO TO MÁ AKOŽE ZNAMENAŤ?!" Pišťala. Obidvaja sme sa museli zasmiať na jej hlase. ,,Čo myslíš?" povedal cez smiech Michal. ,,TOTO!!" zapišťala ešte viac a ukázala nám mobil. Bola tam fotoshopnutá fotka jej a nejakého dievčaťa. Ten fotoshop bol úžasný. Ani by som ho nerozoznal od reality. Michal ma provokačne ešte silnejšie objal a dal mi pusu na čelo. ,,Toto bola posledná kvapka!! Zničím vás!!" zapišťala a rozbehla sa za jej "kamarátkami". Jemne som znervóznel ale Michal ma hneď ukludnil. Som rád že ho mám.
ESTÁS LEYENDO
Hello Neighbor [Mejmr]
FanficDúfam že sa bude páčiť. Na profile mám viacej Mejmr FF tak pokial sa bude táto páčiť kukni aj ďalšie budem rada.