Gercek Olaydir.
29 Haziran günü,bana cok egoist gelen abimlerin ortak arkadasi olan bir kiz bana mesaj atti. Bir arkadasim benim profilimin ekran goruntusunu almak zorundaydi.Puanim yetmiyordu. Ve o kiz mesaj atti. Istersen benim profilimu kullanabilirsin diye. Konustuk konustuk. Baya samimi olduk. Ve o gece, onu cok sevdigimin kanitiydi. Kimseyle duraklamasiz 4 saat konusmamistim. Ama ben bu kizi az da stalklamamistim. Komik. Sonra her gun arasir olduk konustuk konustuk. Abimle sıkintilar yasamislar. Abim pek yuz verme diyordu. Ama ben cok seviyordum. Hep konusurduk. Gecenin birinde,bos bos konusuyoruz. Bu kizin abimi sevdigini bilmiyirdum. Herseyi anlatti. Herseyi ogrendim. Sakasina oraya gelsem ya falan diyordu. 1 hafta sinra buraya geldi fakat bu 1 haftanin icinde o heyecandan uyuyamuyordu. Buraya geldi,kimsenin haberi yoktu. Ben otogsra gidip onu aldim. Gorustuk konustuk sarildik falan. Abimin kizacagini dusunmuyirduk. Grldikten 3 gun sinra dogum gunumdu zaten. Illa ki kalirdi. Abim haber vermedigimiz icin sinirlendi ve o gecenin sabah 6sinda onu geri sehrine yolladi. Kisa grctim fakat o gece gitmesin diye cok dua ettim tisortlerimi kestim huzunlu sarki dinledim falan. O da cok uzgundu. Abim pek samimi olmak istemiyordu fakat onun sevgilisi vardi. Ama sevgilisiyle birbirlerini sevniyorlardi. O gun sabaha kadar konustuk. Abimin onu sevdiginden eminim. Ondan sonra 1 hafta sonra bu kiz yine geldi. Kaldi. Baridtilar falan. 2 ay sonra abimle sevgilisi asiri grcimsizlikten ayrildular. Ve abim bu kiza yurumeye basladi. 1 ay konusular ettiler o oldu bu oldu bunlar sevgili oldu, hersey mutlu oldu herkes mutlu oldu. Bunu anlatmak istedim gercek ama basima geldimi bilmiyirum 300 kelimelik kisa bir hikayem olsun istiyorum. Bu arada o kiz;seni cok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLACAK
Short StoryHer gun gizli sakli konusabilmek cidden cok zor geliyor. Not; Ask hikayesi degil fakat okumaya deger😢