Hyena POVs
Tiba-tiba aku dengar nama aku grup dengan Taehyung
Aku be like "Whatt!!! Apa ni cikguuu😑💩!!!"
Asal la aku asyik dengan dia je why this always happen to me!!😫"Cikgu kalau tak nak buat tak pe tak?!"
"Kalau tak nak. Markah exam kene tolak 60 peratus"
"WhatTolak!! Okay2 saya buat. Tapi, kenapa saya asyik dengan budak sebelah ni jee"
"Haah cikgu. saya pon tak nak dengan perempuan sebelah saya ni cikgu. Kalau ada je benda yang tak kene dengan dia, mulalah nak belasah orang. "Taehyung menyampuk sambil menjeling dekat aku.
"Ehhh sudah la tuu. Saya tengok prestasi pelajaran kamu berdua setanding tu yang saya jadikan kamu partner buat kerja berkumpulan sebab cikgu tau kamu berdua boleh bekerjasama"
"BEKERJASAMA!!" Kitorg cakap serentak
"Saya nak bekerjasama dengan budak ni memang tak lah cikgu"kata aku
"Kamu lebih rela kene tolak markah ke? Atau buat kerja assignment cikgu kasi?"
"Huhh buat kerja assignment " aku dan Taehyung jawab pada masa yang sama.
Wonwoo tetibe tanya cikgu
"Cikgu bila 2 orang budak baru tu masuk kelas nii??""Esok pagi"
"Ouhkk"
~Skip~
Tomorrow
Harini dalam kelas aku, ada 2 orang budak yang nak masuk. Aku harap diorang okey lah sikit dripde sorg tuu"Weyh Hani"
"Po"
"Aku nak mereput la skrg ni"
"Mereput laa pupus lgi baguss"
"Kau kalau aku bakar kau kangg sia2 je"
"Kau yang cakap nak mereput so, aq jawab la. Bakar laaa nanti kau jugak yang rindu aku"
"🙃no way waste my time je rindu kau"
Cikgu Sehun pun msuk kelas kitorg
"Selamat pagi semua!!" Kata Cikgu Sehun
"Selamat pagi cikgu" Semua murid jawab
"Dudukk"
Semua murid pun duduk.
"Cikgu kenapa lambat masuk kelas masa tinggal beberapa minit je lagi" Kata Hana
"Maaf ye. tadi cikgu tengah uruskan profil budak baru yang nak masuk kelas ni harini"
"2 orang kan cikgu"
"Yup"
"Mana diorg cikgu??"
"Dkt luar"
Cikgu pun bangun dan cakap"Perhatian semua murid! harini ada dua orang budak baru yang akan masuk kelas kita seorang lelaki dan seorang perempuan. So, treat diorg dgn baik. Okeyy masukk"
Semua org mata dekat pintu sekarang nii nk tengok new students
Budk lelaki yg msuk dahulu dan perkenalkan diri"Hello, guys! I'm Jeon Jungkook just call me jungkook or kookie."
YOU ARE READING
Fall In Love With Bad Boy (Kim Taehyung)
FanfictionMystery/fanfiction/comedy/funny romantic ➡️seorang perempuan kasar (Hyena) yang telah berjumpa dengan seorang pembunuh atau dikenali orang jahat. (Kim Taehyung) . Adalah hidup (Hyena) akan selamat? Bermulalah cerita antara mereka berdua dan cabaran...