For kpoppers...sile baca sambil play lagu di atas😂🙃
Hyena POVs
V pun pergi dekat depan aq dan tampar muka aq....den..dengan kuattt"SAKIT X!!?" Dia tengking aq
Aq sentuh pipi aq yg terasa bahang nii...
"Kau pahall!!!" Aq mrh die balikk
"KAU BUAT APE DEKAT KAWAN AKUU NIII!!! KAU TAMPAR DIA ENNN!!! AQ X FHM LAA DENGAN KAU NII...APE YANG KAU X PUAS HATI SANGAT EHH....DENGAN KAWAN AQ NIII....SMPAI NAK TAMPAR2...KAU NAMPAKKK JEE AQ MCM NII..TPI BILE ORG KACAU AQ PUNYE KAWAN ATAU FAMILY MEMANG AQ BARANN...AQ TAUU LA KAU KASAR TAPI X PAYAH LAHH SMPAI NK BUAT ORG JADI SAKITT...ADUUUIII....!!!" Dia cakap sambil marah
"Yang kau nak marah dekat aq ni pasalll!!!! Kau tanya la kawan kau tu...dia cakap ape dekat aqq..." Aq ckp mcm suara org menjeritt
"Sbb kau nii biadapp...sengall...asl nak kne tnye diaa kau dh x de mulut ke..nak jawab..hahhh...klau mcmni kn perangai kauu...-
Lpstu dia panggil ketua kelas..."Weyy....kau bwak dia msuk bilik disiplin...aq penatlaa...cakap pompuan mcm diaa....bia padam muke...biadap sangat kann...biaa...call mak bapak dia suh datang skolh amik die...!!!"
Aq mule rase air mata kluar menitik sikit demi sedikit...
"Lupekannn je laa....hajatkau....aq x kan...pergi bilik disiplin..sbb aq thu...ape yg aq buat tu btul....dan aq dpt bezakan la yg mne salah...aq ade maruah keluarga aq nk jagee...ape perasaan kau bile org kutuk keluarga kauu...kau rse hilg kemarahan kann....mak bap..-" aq mule nangis...
"Mak bapak aq pun x prnh tampar aq....aq tampar kawan kau bersebab.....dia kurg ajr...lagi satu kau lupekan je laaa...nk call parents aq...sbb diorg dh takkan dtg punn.......-" aq menangis dan terus blahhh....
Taehyung POVs
Selepas aq dgr tuu...aq pandang diaa...apesall....aku ckp dkt diri aq.....ape yg aku buatt niiii....
Ahhh...lantak lahhh...die yg kurg ajr dlu ennn....sbb tu aq tmpr diee...
Lpstu aq jalan ke arah Jun yg terjatuh duduk..."Weyy...kau okey x? Rse sakit lagi kee? Sorrylh psl Hyena tuu...perangai die mmg mcm tuu..."
"Hmm....okeyy....rse skit skitt je laa....x pelh sye fhmm...."
"Oklah..."
"Ermmm....mne Hyena pergii...??"
"Enthla die..."
"Kau prgi la pjuk diee...nnti cikgu msuk tnye Hyena mne?? Nak jawab ape??"
"Alaahhhh...cakap je la...die ponteng kelas...padam muke die...sesuke hati je nk tampar orang..."
"Eee....kau pergi je la panggil die, mintak maaf boleh tak....nnti cikgu mrahkan aq.."
"Cikgu nak marah kau buat ape??"
"Sbb kes tdi laa...kang x psal2 aq dgn die kne msuk bilik disiplin sbb gaduh..."
"Ishhh kau ni eennn...yolh aq pergi panggil die..klau die x nk lantak diaaa je laaa..."
Aq pon kluar dan pergi cari Hyena....
Eyyy...mne pompuan ni pergi kott...bru kne tampar skit pon nak nangis ke...mse dia tampar orang x pikir pulak....skit ke x...haishhh...
YOU ARE READING
Fall In Love With Bad Boy (Kim Taehyung)
FanficMystery/fanfiction/comedy/funny romantic ➡️seorang perempuan kasar (Hyena) yang telah berjumpa dengan seorang pembunuh atau dikenali orang jahat. (Kim Taehyung) . Adalah hidup (Hyena) akan selamat? Bermulalah cerita antara mereka berdua dan cabaran...