"Haneul ya~"
"Waeyo oppa"
"Haneul...saya...saya...sebenarnya nak mintak putus dengan awak."kata jungkook kepada haneul.
"ke..kenapa?? apa salah saya dekat awak jungkook oppa??"
dengan marahnya haneul berdiri dan memaki jungkook. "okay kalau macam tu la awak nak saya ikut saja apa kehendak awak" kata haneul dengan perasaannya yang bercampur baur itu.
"Yaa jungkook kau ingat lau sorang ja lelaki dalam dunia ni.
Aku ada 100 orang lagi sedang beratur la kau pikir kau sorang ja hah..."bebel Haneul sambil keluar dari cafe yang dia berjumpa dengan jungkook tadi.Setelah tiba di rumahnya,Haneul segera masuk ke biliknya tanpa bertegur sapa dengan abang kesayangannya iaitu Kim Jinwoo dan Kim Jinhwan.Dua orang abangnya itu tertanya-tanya kenapa perangai adik mereka itu tiba-tiba sahaja berubah.Sebenarnya Kim Haneul adalah anak seorang ahli perniagaan yang kaya raya,bapanya memiliki sebiah syarikat koperat yang berjaya dan terkenal di Korea.Tetapi ayah dan ibu haneul telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya 5 tahun yang lalu.Kini Haneul tinggal bersama dua orang abangnya itu.Kembali kepada cerita tadi.
Haneul berada di dalam biliknya sambil memegang telefonnya yang canggih itu.Haneul melihat kembali kenangan dia bersama dengan jungkook.Akan tetapi gambar-gambar itu membuat hatinya menjadi panas lalu dia mencampak telefonnya itu.Dia menangis teresak-esak apabila ingat akan kata-kata yang di ucapkan oleh Jungkook semasa di cafe tadi.Seminggu kemudian...
Sudah seminggu Haneul tidak keluar dari biliknya kecuali dia lapar.Jinwoo dan Jinhwan mula risau akan keadaan adik.mereka yang sedang menyiksa dirinya itu.Tanpa ragu-ragu Jinwoo dan Jinhwan meredah masuk ke bilik Haneul.Mereka perlahan-lahan menghampiri Haneul."Haneul ya~"Jinwoo cuba untuk mengejutkan adiknya yang terbaring di atas katil.Sudah dua kali Jinwoo cuba memgejutkan Haneul tetapi dia masih tidak memberi respon.Jinhwan dengan segeranya memeriksa nadi Haneul."Ya...Jinwoo hyung nadi Haneul sangat lemah la,"dengan keadaan tergejut dia memberitahu keadaan Haneul kepada Jinwoo.Dengan segera mereka membawa Haneul ke hospital.
Bersambung.....
Hai you all this is my first story.I hope you will support my story.
Thank You for reading my story
YOU ARE READING
The Regretful Sin
FanfictionThis story in Malay Cerita ini mengisahkan tentang percintaan antara pasangan kekasih yang penuh dengan cabaran untuk mereka hidup bahagia...untuk mengetahui dengan lebih lanjut sila baca.