len kopírujem správu zo včera

621 54 14
                                    

Milý followers...rozhodla som sa pre obrovský krok → edit celého PPT. Je to hlavne z dôvodu, že už dlhšie mám pocit, že mi proste kapitoly ubiehajú čoraz viac do sračiek a najstaršie kapitoly sa mi vyslovene hnusia... dej je podivne spletený, nie je priamy a mňa to irituje lebo potom si nepamätám polovicu vecí a zabíjam čas blbosťami... Nebude to len jemný edit. Bude to fullscale edit mnohých vecí, ktoré sa mi dlho nepáčili. Hlavne ako si sama pre seba píšem príbeh z Felixovho pohľadu, vidím aká je Lolette sprostá blbka a ja vyslovene nenávidím taký typ postavy, preto bude jej charakter veľmi jemne upravený z naivný idiocizmus na zábavnejší charakter, ktorý nežije v sebeklame... tiež sa mi nepáči pojem čarodejnica, takže tu bude zmena.PPT sa bude po edite niesť v duchu:"Vedmy sú nenávidené najmä preto, lebo ich obviňujú zo založenia Skúšky. Kolduni sú milovaní najmä preto, že sú lovci Vediem."Pointa a mnohé body príbehu budú stále rovnaké, ale pokúsim sa o oveľa adrinalínovejší kolotoč :) príde vám to ako úplne nový príbeh, ale bude to dobré sľubujem.Prosím o názor, ak sa vám táto zmena protiví,alebo si myslíte, že v už napísanom príbehu sú časti, ktoré sú čitateľné a pre vás akýmkoľvek spôsobom obľúbené, dajte mi vedieť, je to pre mňa obrovská pomoc :)

Princezná a Pán Temna //zastavenéOù les histoires vivent. Découvrez maintenant