(Medya da buğlem var) İnsan uykusunun güzelliğini uykusundayken bile anlayabilir mi ?. Ben anlıyordum. Mesela şuan çok güzel bir uykudaydım ama hayat değilmi bu uyutmuyorlar. O güzel naif mi naif uykumu uyurken bir ses duydum. Akşam pencereyi açık bırakmıştım. Belki yelden dolayıdır diye fazla önemsemedim. Gözkapaklarıma da ihanet edemezdim sonuçta. Uyu diyorsa uyuyacaksın!.uykuya hayır denmez. (Kocaya hayır denmez dediğinizi duyar gibiyim😊). Bu hayatta en çok sevdiklerim arasındadır uyku. Tekrar bir ses geldi. O naif uykumun durma tuşuna basarak gözlerimi açtım. Ayağa kalkıp yatağıma baktım. Beni bekle dedim yatağıma. Pencereyi örtüp ön tarafıma dönmemle sert kayaya toslamış gibi oldum. Sizi iç sesim hayriyeyle tanıştırayım. Ben ona genelde hayriş derim. Oda yerinde durmadı tabi. Hemen lafa atladı."kız bu ney. Ah buda mı gelicekti başımıza. Hırsız ya bu" dedi. O hayıflanırken ben ne yapacağımı bilemez bir halde öylece duruyordum. Hırsız daha beni farketmemişti. Masanın üstünde ki vazo gözüme ilişti. Yavaş yavaş masaya doğru ilerlemeye başladım.hayrişte "ez kız şunun kafasını" diye haykırıyordu resmen. Ama bende %100 sakarlık olunca bütün planlarım suya düştü. Ayağım yatağımın kenarına çarptı. Tabi bende yere kapaklandım. Hırsızın gözlerini üzerimde hissediyorum. Bana bir şey yapmadan hemen ayağa kalktım. Ah beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Öldürmek ne kelime, beni alıp ilk başta değişik işkenceler daha sonra yerden yere vurmalar....... falan filan.(siz anladınız). "Kızım ne duruyosun. Senin şarteller yandı herhal.(doğru okudunuz herhal olacak). Bağırsana ne duruyosun?"dedi hayriş. Doğru dedin kız hayriş. "Anneeee babaaaa"diye sesimin çıktığı kadar böğürdüm. Hırsız "hop sakın!"diyerek yanıma geldi. "Sesinin çıktığını duyarsam bu senin zararına olur" dedi. Ay çok korktum. Evet korktum. Tamam anlamında başımı salladım. Direk gözlerimin içine bakıyordu doğru söyleyip söylemediğimi anlamak için. Durun göz rengine bakıyım. Merak ettiğinizi biliyorum. Nasıl söylesem bilemedim ki. Gözleri kömür gibiydi. Kömür gibi insanı yakan... simsiyahtı gözleri."o neydi?"dedi hırsız. Bende "ne neydi?"diye soruyla karşılık verdim. Hırsız "aşağıdan sesler geliyor" diye fısıldadı. Ne yani beni tehtid eden adam aşağıda ki seslerden mi korkmuştu. Yoksa niye fısıldasın. Onu boşverdim de sesi de çok güzeldi. Ne kalın ne de ince. İnsanı huzura kavuşturan bir sesi vardı. Dinledikçe dinleyesi geliyordu insanın. Ben düşünürken arkamada ki hırsızın nefesini hissetmemeye başladım. Başımı kaldırdığımda kapıya doğru yavaşça gittiğini gördüm. Bende ayaklandığım da hırsız bana doğru dönüp "otur oturduğun yere" dedi. Odamın kapısını yavaşça açıp dışarıya çıktı. Aradan hayrişin sesini duydum. "Kız kalksana ne duruyon? Sen bakma buna" dedi sinirle. "Kafayımı yedin hayriş. Gerçi doğru benim kafamı yedin. Duymadın mı dediğini? Gidersek bizi öldürür. Sende bensiz kalırsın sonra" dedim. "Olsun bir şey olmaz. Kalk hadi. Hem ben sensiz kalmam. Senin gibi birinin iç sesi olmak zaten berbat. Beni başka birisine versene ?dedi. "Benim olan benimdir. Çok ısrar ettin hadi gidelim "deyiverdim. Çünkü merak etmiştim. Hayriş "gitmesek mi ya ?"dedi. "İç ses sen de bir karar ver " dedim sinirle. "Ben gidiyorum geliyomusun" dedim. "Mecburum zaten hadi yürü "dedi. Ses çıkarmamaya özen göstererek kapıya doğru gittim. Kapıyı yavaşça açıp merdivenlere baktım. Niye bu kadar uzun olur ki diye iç geçirdim. Merdivenin basamağına bastığimda o kulakları tırmalayan ses geldi. "Başka zaman böyle ses çıkarmazdın. Buğünü mü buldun"dedim merdivene. Hayriş "sabah ses olduğu için duyulmuyor. Şimdi ise ölüm sessizliği var. O yüzden duyuluyor gıcırdaması "dedi. Aklı sıra bana laf sokmaya çalıştı. Ben de "çünkü içerde ölüm sessizliği yaratacak hırsız var" dedim. Merdivenlerden yavaşça indim. Sonlarına doğru vardığımda sesler duymaya başladım. Sanki dövüş sesleri gibiydi. Yoksa babammı ?? Sesleri daha çok duymaya başladım. Kendime geldikten sonra cesaret edip salona doğru yürümeye başladım. Çok korkuyordum. Salonun kapısına gelmemle bugünkü 2.şokumu yaşadım. Bu.... bu kimdi yahu ?
Eğer bir hatam olduysa affola. Bölümü oylar ve yorumlarsanız çok sevinirim.😉😉
Sizce salonda hırsızdan başka kim var??
Tahminlerinizi yazmayı unutmayın😉😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
herşeyimi çalan hırsız
RomanceBuğlemin hayatı bir gece odasına dalan hırsızla değişti. sadece hayatı değil ruhu bedeni ve bundan sonra yaşayacak olduğu hayatı da değişti. ama her an bir duvara toslayabilirdi.beklenmedik bir anda hemde!!