".2."

21 2 3
                                    

Az ajtócsapkodó az ajtó előtt állt kb. egy méterrel. Gwen volt az.

-Astrid… Segítened kell!-szólt hozzám remegő hangon, rémült arccal. Megijedtem.

-Mi történt??-kérdeztem vissza gyorsan.

-Caitlyn…-mormolta halkan.

-Mi van Caitlynnel?-ordítottam nyugtalanul. Alfons csitítgatott.

-Bedrogozták és összeverték... Ott fekszik egy árokparton, és mikor Hugh segítségét kértem lelépett Lorinnal.-felelt feszülten.

-Ez nem lehet.-hitetlenkedtem.-Oda kell mennem! Gwen bólintott.

Nem túl messze a közösségi ház parkolójánál feküdt Caitlyn.

-Cait! Caitlyn! Hallasz?-rángattam a vállait aggódóan.-Hívjatok neki mentőt!!

A mentő nem sokára megérkezett. Feltették egy hordágyra és betették az autóba. A már akkorra megérkezett szülők szaladtak és szálltak be a mentőautó betegellátó terébe, a lányuk és a mentő asszisztens mellé. Még néztem ahogy elszáguld a mentőautó, majd elindultam haza Gwennel és Alfonssal.

-Aggódsz érte?-kérdezte Alfons. Ránéztem és óvatosan válaszoltam:

-Igen. Akkor is aggódnék, ha csak egy ismerős lenne, nem hogy egy barátnőm.

-Hatalmas szíved van, több szeretetet kellene kapnod.-mosolygott rám, majd odamentem és megöleltem.

Így nehéz lett volna elaludni. Csak Caitlynre tudtam gondolni. Vajon ki verte össze? Ki hagyta, hogy sokat igyon? Ki tett drogot az italába? Az is lehetett, hogy ő vette be a drogot. De nem. Caitlyn nem olyan, de Lorin képes lenne rá. Lorin sosem volt angyalka, mindig keresztbe tett valakinek. Egyszer, amikor óvodába jártunk, mellém ült ebédnél. Az összes lány irigykedve nézett rám és Lorinra. Én nem tudtam mit éreztem, nem voltak igazán barátaim. Megkérdeztem tőle, hogy mit szeretne, amiért mellém ült. A válasza annyi volt:

-Mit nem?- nevetve válaszolt, majd a kanalát beledugta a levesembe, hatalmasat merített belőle, megette majd a csupa nyálas kanalát visszatette a levesemben. Tudtam, hogy Lorin sem lesz a legjobb barátnőm. Első osztályban költözött a városba Caitlyn McCarthy, akivel barátságot kötöttem, csatlakozott hozzánk William Adams, a gyerekkori barátom és megalakult a WACak csapat. Will félt attól, hogy még egy lány legyen a csapatban, de én rábeszéltem, hogy Caitlynnel nem lesz semmi baj. Ugyan, honnan tudhattam volna 7 évesen, hogy mi lesz 10 év múlva? 

Lorint egész általános iskolában idegesítette a tudat, hogy kedvesebb és igazibb barátaim vannak, mint neki. Ezért képes lett volna elszedni tőlem a barátaimat, de nem sikerült neki.

De hogy miért merem én azt feltételezni Lorinról, hogy köze van Caitlyn esetéhez? Mert Lorin már 13 évesen kijárt éjszaka a parkba cigizni, amire minden este rá láttam a szoba ablakomból.

Reggel Liam, Caitlyn bátyja telefonált.  Miután jó reggelt kívánt és megkérdezte, hogy mégis miért hagytam Caitlyn-t ennyit inni meghűltem. Válaszként feleltem rá, hogy nem én voltam Cait partnere a koncerten. Eleinte nem akartam belemártani Lorint, de miközben Liam a húga partnerének kilétéről duruzsolt el egy kérdést a készülékbe rájöttem, hogy biztosan van köze Lorinnak Caitlyn esetéhez ezért kiböktem:
-Lorin Sweps volt vele. Lorin, az egyik osztálytársunk.-Liam kétségbe esett. Egy ideig nem szólt a telefonba, de egyszer csak megszólalt:
-Lorin Sweps. Hadd gondolkozzak.. -percnyi csendet és merengést véltem felfedezni a vonalban.-Tudom! Köszi az infót! Majd letette. Ekkorra már Will is felkelt -hétalvó létére 10 órakor- és kitántorgott a szobából. Míg a reggelit majszolta addig bőszavúan elmondtam neki, hogy mi volt tegnap este.
-Nem hiszed el mi történt tegnap este.-szóltam hozzá rejtélyesen. Egyhangúan hümmögött egyet és figyelt.
-Caitlynt bedrogozták a koncerten.-böktem ki gyorsan és figyeltem a reakcióját. A szemei kikerekedtek és kérdően rám nézett.
-Mi van?
-Jól hallottad.-feleltem flegmán. Már épp megszólalt volna, amikor egy értesítés zavarta meg.
-Mobile híradás. Hírek a tegnapi Baler koncetről.
-Hadd nézzem én is.-visítottam fel és szaladtam körbe a konyhaasztalt, hogy Will mellé ülhessek. Majd ő megnyitotta a linket.
-Jó reggelt seattle-i lakosok! Tegnappal elkezdődött SeaFest, ahol már most dúl a hatalmas tömeg. Az első fellépők között volt Jonas Baker, akinek a koncertjén eluralkodott a káosz, hiszen több fiatalt bedrogoztak és molesztáltak.-Will és én egymásra néztünk.- Néhány helyi szemtanú szerint aki nem hagyta magát inzultálni azt pofozni kezdték és megverték. A SeaFest internetes értekelése 49%-ot romlott a tegnapi koncert után.-Will leállította a videót és rám nézett. Ijedt arca volt, ránézésre úgy tűnt, hogy azon gondolkozik, hogy hányan járhattak még hasonlóan. Egyre több és több cikk jelent meg a koncertről, illetve a jogosan felháborodott szülők írtak bejegyzéseket arról, hogy már nem is engedhetik el a gyermeküket nyugodtan egy koncertre.
A délután folyamán Will és Alfons ellénére is bementem a kórházba Caithez. Mikor odaértem Mrs. McCarthy állt a terem előtt és feldúlt arca volt. Rám nézett és még mérgesebb lett. Ahogy odamentem egyszerűen szinte felrobbant.
-Menj innen!! Mindennek te vagy az oka!Felelőtlen, ronda...-majd félbeszakadt a hisztérikus ordibálása. Liam arrébb húzta az anyját és közölte vele, hogy én nem tehetek semmiről. Bűnbánó szemekkel rám nézett és bocsánatot kért. Ha nem nevelték volna belém a tiszteletet, akkor most visszamagyaráztam volna, hogy mégis mit képzel, hogy a kórház közepén ordítozik velem. De nem tettem. Mégis csak felnőtt. Beengedtek Caithez, ő éppen a telefonját bújta. Kicsit sem volt meglepett, hogy bementem hozzá. Leültem mellé egy székre és megkérdeztem hogy van. Azt mondta tökéltesen. Kíváncsian figyeltem hogyan gépel valakinek, közben nagyokat mosolyog és felnevet. Sejtettem kivel beszél, ezért megkérdeztem:
-Nincs lelkifurdalása Lorinnak?-majd rámnézett és mondta:
-Azt mondja nincs. Mégis miért lenne?
-Mert mondjuk ott hagyott téged egyedül!!-mondtam haragosabban.
-Nem hagyott egyedül, annyira berúgott hogy összeesett valami bokorban. Ma találtak rá.-felelt tök nyugodtan. Nekem Gwen azt mondta, hogy Lorin elment Hughval még tegnap este. Gwennek jobban hiszek, de engem csak az zaklatott fel, hogy tök magától értetődőnek veszi Cait a részegséget.
-Az teljesen normális hogy berúgott?
-Persze. Éli az életét.-innentől nem volt kedvem többet erről beszélni.-De egyébként, látod ezt a lila foltot a lábamon?-Rámutatott a lábára. Meglepődtem. A lábán a térdétől kezdve   a bokájáig egy hatalmas lila folt látszódott. -Eltört. Ma gipszelik be. Nagyon fáj!
Ekkor érkezett is az orvos és engem kitessékelt a szobából. Még Cait utánnam kiáltotta, hogy holnap is menjek. Nem tudom, hogy megyek-e. Eléggé fura ez az egész. Állítólag Lorin összeesett egy bokorban. De Gwen azt mondta, hogy elment Hughval.
Az utcánk elején letett a busz, és innen sétálnom kellett. Az utcánk bonyolult. A Lavender utcát annak idején úgy tervezték, hogy körbe vegye  a Flown lakótelepet, viszont csak egyetlen buszmegálló van rajta. Ezért sokat kell sétálni, mert mi pont a 90.-ben lakunk, az utca házai pedig 196.-ig vannak. Sok a kanyar, éppen mi is egy kanyarban lakunk. Már láttam a lakásunk oldalát. Ez nem lehet igaz!!! Mr.Peterson nincs otthon, csak a fiúk de egy mentőautó áll a házunk előtt!

Sziasztok!👋
Megérkeztem az újabb résszel☺
Lenne egy kérdésem.
1. Szerintetek kinek van igaza abban, hogy Lorin mennyire ittas állapotba került? (Caitlynnek:hadd élje az életét vagy Astridnak: ez nem normális!!)
😊
Ha tetszett csillagozz és írj😊
Üdv: Viki☺

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HIBÁZTAMWhere stories live. Discover now