Tadááá! :D Jsem zase zpět! :D
Něco na styl vlásků... :)
S O U T Ě Ž
Musím říct, že na pořádání této soutěže jsem se vážně moc těšila. :)
Pevně věřím, že to bude bezva.Celá soutěž bude mít jedno kolo.
Jak už jsem napsala v předpředminulém díle, formou této soutěže bych ráda poukázala na to, že každý umí kreslit či malovat, protože žádný výtvor není vyloženě špatný.
Chyby, které děláme, nás odlišují od ostatních, čehož bychom mohli umět využít v naší tvorbě.
A zadání bude jednoduché. Nechci nikomu dát za úkol nakreslit papouška, když rád kreslí budovy, to opravdu ne.
Proto nakreslete či namalujte cokoliv! Musíte však použít nejméně 5 různých barev (nepočítají se odstíny, tzn. světle žlutá, tmavě žlutá, pískově žlutá, banánově žlutá či křídová žlutá je pořád ŽLUTÁ a tedy jedna barva :D) a celé dílo musí vyjadřovat radost.
Toto jsou jediné podmínky, jinak můžete tvořit jak chcete!
Do 25.8. do 24:00 mi prosím posílejte své obrázky na email: katrinka.milatova@seznam.cz. :)
(Prosím připište vaši přezdívku na Wattpadu.)A proč se zapojit?
Každé dílko ohodnotí porota ( já, kellyHALT a ) slovním komentářem. Ukážeme vám, kde jsou vaše silná i slabá místa, poradíme, co zlepšit a pokusíme se vám pomoct ke zdokonalení.
Nějaké ty ceny ve stylu hvězdiček, komentářů či věnování kapitolky taky čekejte. ;)
Toto je nejspíše poslední obrázek před mým pátečním odjezdem na dvoutýdenní tábor, proto prosím omluvte mou neaktivitu. :)
Mějte se krásně a pořádně užívejte volna! :D
ČTEŠ
Mk's Art
RandomMoje kresby, skicy, malby, fotografie i pokusy o "fantastická díla"... Snad se vám budou líbit :)