Ahoj všichni,
Ani nevím, kde začít. Před dlouhou dobou, asi před třemi měsíci, jsem z Wattpadu zmizela bez jediného slova. Už jsem ani nedoufala v to, že se tu jednou vrátím. Šlo o to, že mě opustila všechna tvůrčí energie. Možná to bylo tím, že na mě všichni tlačili: covery, premady, nové kapitoly x příběhů, kresby, návody na kreslení, soutěže... Nikomu nic nevyčítám, jsem opravdu strašně vděčná, že se vám má práce líbí a že mě v ní podporujete, opravdu moc. Jen se na mě v jednu chvíli všechno sesypalo. Stěhovali jsme se. Našli mi něco na očním nervu, takže jsem musela obejít hromadu vyšetření. Začala jsem chodit do akrobacie na šálách, kde mi to vůbec nešlo. Ve škole na nás měli obrovské nároky: plno písemek, seminárek, úkolů, však to znáte. A v neposlední řadě se rodiče začali dost hádat.
No, teď už se ale všechno tak nějak postupně uklidňuje, takže jsem, pokud o to ještě pořád budete mít zájem, připravená vrátit se zpět. Jen asi zavedu pár změn. Covery, premady a recenze úplně stopnu. Někdy v budoucnosti je pak možná znovu rozjedu, ale teď to rozhodně nečekejte. Budu se snažit aktualizovat kresbičky, Autumn Sky, Colours Days a možná, ale jenom možná, i Dear Stars.
Pokud mi mou neaktivitu odpustíte, budu opravdu moc ráda.
A nakonec bych všem ráda popřála krásné Vánoce plné štěstí, lásky, pohody i splněných přání. Ať každý z nás najde vytoužený klid, který celý rok hledáme. Ať nikdo nespolkne kost od kapra. Ať nám na Štědrý den svítí hvězdy na obloze, protože to je jedna z největších krás tohohle světa. Ať se máme rádi, smějeme, objímáme, vtipkujeme a užíváme si života. Takže Šťastné a Veselé!
Vaše K.
---
Tento obrázek jsem kreslila asi 25 minut, černým úhlem. Doufám, že se vám líbí, já jsem s ním celkem spokojená. :)
Mějte se krásně a pořádně užívejte volna!
ČTEŠ
Mk's Art
RandomMoje kresby, skicy, malby, fotografie i pokusy o "fantastická díla"... Snad se vám budou líbit :)