Amy's Pov
Het is 11:00 uur, me wekker ging net af. Snel sta ik op en loop ik naar de bad kamer, om een warm douche te nemen. Wanner ik klaar ben pak ik me handdoek en doe hem om me heen. Ik poets snel me tanden en borstel me haren. Ik ben snel omdat het, de een na laatste dag is, hier op wintersport. En morgen hebben wij bijna geen tijd meer.Ik kom hier bijna elke jaar met me familie. Ik doe mijn Ck sport bh aan en een Ck onder broek. ik pak mij blauwe trui met I Don't have dreams I have goals er op staan. ik Trek een zwarte broek aan en me ski pak. Ik pak me phone en loop naar beneden. Dan look ik naar de deur, maar als ik net uit de deur wilde lopen komt net me moeder aan.
"Amy? Ga je nu al skiën zonder eten? En je zegt niks je gaat zo maar weg." Zegt ze met haar armen ge kruist.
"Ehh, mam ik ben 17 ik weet heus wel wat ik doe. En ik heb geen honger, en ik wilde je een Selfie sturen op de pieste, dat je wist dat ik daar was. Zeg ik zuchtend."
"O, als je 'Heus wel weet wat je doet', waar zijn je ski's dan?" Zegt ze grijzend.
"Ow, ja dat was ik vergeten." Zeg ik met een awkward glim lach.
Ik loop nog snel maar me kamer, en pak me ski's. Ik loop weer terug naar me moeder, een geef haar een kus op de wang en zeg doei. Nu lekker skiën zeg ik in mijn hoofd en loop naar buiten.
***
Ik loop naar een lift, die me naar Boven brengt. Wanneer ik in de lift zit zie ik een mooi uit zicht, en paar mensen die aan het skiën zijn. Wanneer ik boven ben, stap ik uit de lift en kijk nog eens naar de mooie uit zicht. Ik vind het zo prachtig hier. Na 20 minuten ben ik eindelijk boven en ga skiën. Ik maak allemaal trucjes, Het ging allemaal perfect tot dat...
"Auww". Zeg ik wanneer ik kei hard in het sneeuw land, met me arme en benen gespreid. Ik lach en maak een sneeuw engel. Maar dan hoor ik iemand de hele tijd vloeken.
Cameron's POV
Nash is me weer aan het leren om te skiën, maar ik kan het echt niet tis veelte lastig.
"Nash ik kan het echt niet,
Volgende keer kies ik waar we heen gaan". Zeg ik boos tegen hem."Lijkt me ook beter, want je bent hier al bijna 2 weken en je kan er nog steeds geen bak van". Zegt hij lachend.
Wanner ik me om draai, zie ik iemand mij kant op vliegen. Ik probeer weg te komen maar ik zat nog vast aan me ski's. Voor dat ik nog help kon zegen knalde die gene tegen me aan.
"Auw, kijk is uit joh sukkel." Zeg ik boos en schreeuwend.
Nash helpt me overeind en kijkt ook boos."Gast, gaat het wel." Vraagt hij wanneer hij me helpt.
"Nee, men enkel doet vet veel pijn." Zeg ik wanneer ik me enkel probeer te bewegen.
"Ga maar even zitten." Zegt Nash.
Wanner ik ga zitten, zie ik die gene die tegen mij aan knalde mijn kant op komen. Ik kan niet zien hoe die gene er uit ziet, want die persoon heeft een helm op.
"Hey, gaat het." Zegt ze wanneer ze haar helm af doet.
Wow, dacht ik wanneer ik haar zie.
"Gaat het wel met je vriend?" Vraagt ze aan Nash.
"Eh, ja. Gast je bent aan het staren."
Zegt Nash tegen me."Ja, alles Okay alleen me enkel gekneusd denk ik, hoop ik. Zeg ik tot schrik.
Amy's POV
"Me vader is Docter, misschien kan hij er naar kijken, als je wilt?". Vraag ik aan hem.
"Ja is goed maar ehh, wat is je naam?" Vraagt hij met een smirk.
"Amy, Amy Blue." Antwoord ik met een glim lach.
"Mooie naam, ik heet Cameron Dallas, en dit is mijn beste vriend Nash Grier. Zegt hij.
"Hoi" zegt Nash.
Ik en Nash helpen Cameron overeind, en Loop we naar mijn vakantiehuis.(foto boven bij de media). wanneer ik klop doet me moeder open. Ze kijkt niet zo blij wanneer ze twee grote jongens achter me ziet staan .
"Mam, dit zijn Cameron en Nash." zeg ik tegen haar, met een nerveuze lachje.
"Wat is er gebeurt?" Vraagt ze wanneer ze Cameron met een been ziet steunen.
"Leg ik straks uit, maar kan pap even naar zijn enkel kijken?" Vraag ik.
"Ja! Kom gauw binnen, maar je vader is met je zusje naar de schaats baan, ze komen over een half uurtje weer terug of zo." zegt ze.
wanneer we binnen lopen zie ik dat mam al de tafel had gedekt, dat betekent dat ze bezig was met het middag eten. Misschien willen ze wel mee eten. denk ik in me hooft.
"Cameron, Nash ga maar even op de bank zitten. Ik ga even een krukje pakken van boven, voor Cameron's voet steun. zeg ik wanneer ik ze in de woon kamer stuur.
Ik ren snel naar boven om een krukje te pakken. wanneer ik toch boven ben, trek ik gelijk ook ander kleren aan. Ik trek aan een, zwarte Adidas trui met witte strepen en een dikke grijze legging.
(Zo ziet het er uit.)
Wanneer ik klaar ben loop ik weer terug naar beneden. Ik zie dat mam al thee had gezet voor hun.
"hier is je krukje, doet het nog pijn?" vraag ik terwijl ik het krukje neer leg.
"Nee, doet niet zo pijn meer. dus ik denk dat het gewoon gekneusd is." zegt hij met een glim lach.
"Mooi, maar ik had nog een vraagje. willen jullie zo mee eten, als me vader klaar is met je voet?" vraag ik aan hun.
"Ja, ik heb echt honger!" zegt Nash terwijl hij aan zijn buik wrijft.
"Jij hebt altijd honger." zegt Cameron lachend.
Ik lach ook mee. Maar het lijkt wel dat ik hun van ergens ken, volgens mij op insta. nou ja ik weet het niet zeker, ik ga er ook niet meer veder op in...
Wow, er is veel gebeurd hier. Hoe gaat Amy erachter komen, dat Cameron en Nash heel erg beroemd zijn? Of hoe gaat ze er op reageren? Maar ze denkt zelf dat ze hun ergens van kent. Hoe gaat het veder, dat zie je in het volgende deel.
(Edit 2020: Mensen ik heb dit boek geschreven in 2016 dus sorry voor de spelling lol. De rede Waarom ik dit boek nu pas post is omdat ik er een droom over had😂
Ik miss 2016 ook heel erg want dat was het beste jaar voor mij! Dus als jullie dit lezen geeft het jullie de 2016 vibe zeg maar. Dus de oude Cameron Dallas en Nash Grier. 🤎✨)Duss dit is mijn eerste fan fic ik. hopelijk finden jullie het leuk. aub let niet op de speling xd. Vote als je het leuk vint. Comment als je het leuk vint of met ideeën komt.
Xxx Amie⚘
JE LEEST
The way i met him
FanfictionAmy is één dood normale African American, die met zijn familie op wintersport is. Wanneer ze aan de één na laste dag nog gaat skiën bots ze tegen een jonge aan. genaamd Cameron, maar ze weet niet dat hij super beroemd is... Meer weten dan lezen :p D...