Na een paar minuten was het dood stil. zal ik vragen waar ze vandaan komen? dacht ik in me hooft. maar ik ben te nerveus, waarom weet ik niet. iets zegt me om te praten, maar ik ben gewoon aan het staren. Fu*k it ik doe het gewoon
"Dus, gaan jullie vaker op wintersport, hier in Oostenrijk." zeg ik om de stilte te verbreken.
"Nee, dit is de eerste keer voor mij. ik moest mee van Nash." zegt Cameron lachend.
"Ja maar ehh, zal ik je wat vertellen Amy. hij is hier al 2 weken, en hij kan nog steeds niet skiën of snowboarden. Zegt Nash lachend tegen mij.
Ik lachte mee en dacht, Cameron past echt goed bij mijn beste vriendin Chloe. zij houd ook niet van winter sport, en is echt een diva. Ze wild niet mee helaas. Even later hoorde ik de duur open gaan. Ik loop naar de gang en gaf me zusje een knufel, want die kwam op me af rennen.
"Was het schaatsen leuk?" Vraag ik wanneer ik haar optil.
"Ja was écht heel leuk, wel jammer dat je er niet bij was." Zegt ze lachend
"Volgende keer ga ik mee ja." Zeg ik met een glim lach.
Me zusje Niki wild altijd dat ik met haar ergens heen ga. Soms is dat irritant, maar ja soms is het wel leuk om dingen met je zusje te doen. wanneer me vader en ik de woon kamer in gaan ziet hij Cameron en Nash.
"So, ben je weze vissen Amy, ik zie al dat je twee beet hebt. Zegt me vader lachend.
Cameron en Nash moesten daar ook om lachen. Gelukkig is me vader niet zo streng als alle andere vaders. Want hij weet wel dat ik niet zomaar verliefd wordt op een jonge.
"Sorry hoor jongens, mijn vader is een oude grap jas." Zeg ik lachend.
"Nou ja, zo oud ben ik ook weer niet. Zegt hij lachend terug.
Ik en de jongens lachen grappig mee, maar ik was bijna vergeten om hun voor te stelen aan me vader.
"Ow ja pap, dit zijn Cameron en Nash. Kun je misschien naar Cameron's enkel kijken?
Me vader zegt ja, en doet zijn jas en schoenen uit. Dan kijkt hij naar zijn enkel. Ik hoop echt niet dat die gebroken is, denk ik als het een beetje lang duurt. Onder tussen sta ik met me moeder te praten in de keuken.
"Amy, wat is er nou precies gebeurd?" Vraagt ze aan me.
"Nou ik was trucjes aan het doen, het ging allemaal goed en zo, maar toen zag ik Cameron niet en knalde tegen hem aan." Zeg ik een beetje bezorgd.
"O, nou hopelijk is er niks ergs!" Zegt ze, en geeft me een knuffel.
Wanneer ik en moeder terug in de woonkamer lopen, zie ik me vader en de jongens lachen en praten. Dan is er vast niks ergs met zijn enkel, denk ik.
"En pap, hoe is het met zijn enkel?" Zeg wanneer ik naar hem toe ga.
"Nee, niet goed, tis zwaar gebroken!" Zegt hij sarcastisch en begint dan te lachen.
"Hahaha, grappig zeg, en nu echt." Zeg ik een beetje boos.
"Nee, er is niks ergs hij kan straks gewoon weer lopen. Alleen er moet nog wel wat ijs op. Er ligt genoeg buiten." Zegt hij lachend, en iedereen lacht mee. Ik rol mijn ogen, en haal wat ijs uit de vriezer en leg het op Cameron's voet.
"Ik voel me al een stuk beter." Zegt hij wanneer ik het ijs op zijn voet legt.
Ik glimlach naar hem, en ga weer terug naar de keuken om me moeder te helpen. Het eten is bijna klaar, we eten pannenkoeken. Me lievelingseten!
"Schat, kun je even bij Nicki kijken? Ze is in haar kamer." Vraagt me moeder.
Ik zeg ja, en loop dan naar boven. Ze heeft vast ook wel zin in pannenkoeken. Wanneer ik in Niki's kamer in loop zie ik dat ze met haar Barbie poppen aan het spelen is.Ugh, ik haat Barbie poppen. Vroeger ook, ik vond ze altijd zo eng. Ik bedoel kijk hoe veel films ze heeft, elke keer heeft ze een ander verhaal. Het lijkt wel dat ze dood gaat en weer op nieuw word geboren in een ander karakter of zo. Nou ja het klinkt best wel gek maar ja ik vind het wel raar als ik er over na denk.
"Hey Nicki, heb hèb je honger?" Vraag ik aan haar.
"Nee dankje!..." Zegt ze boos.
Zo Hey die doet boos. Wat denk jij wat er met Nicki is? En Amy is er nog steeds niet achter gekomen wie Nash en Cameron echt zijn. De vader van Amy is gelukkig niet boos met 2 jongens in de kamer. Maar misschien gaat hij wel wat aan hun vragen! Hoe het allemaal gaat zie je in het volgende hooft stuk!
XxAmie🌹
JE LEEST
The way i met him
FanfictionAmy is één dood normale African American, die met zijn familie op wintersport is. Wanneer ze aan de één na laste dag nog gaat skiën bots ze tegen een jonge aan. genaamd Cameron, maar ze weet niet dat hij super beroemd is... Meer weten dan lezen :p D...