Mutlu Sonsuz 1.Bölüm 😍😍😍😎 #MutluSonsuzBaşlıyor
Ahmet Okulda Uzun Zamandır Vardır. Ve Okula O Gün Yeni Kız Kayıt olur ve okula gelir. Kız utangaçtır. Kızla Ahmet Aynı Sınıfa Düşmüştür. Kızın Adı Nilaydır.
Ahmet: Hoşgeldin. Okulumuz Güzeldir. Utanma.
NİLAY KAFASINI EĞEREK CEVAP VERİR...
Nilay: Ho-Ho-Hoşbulduk.
KOŞARAK İÇERİ GİRER...
AHMET NİLAY GİTTİKTEN SONRA SÖYLENİR...
Ahmet: Ben Seni Açmasını Bilirim Kızım.
ARKADAN AHMETİN KANKASI BERK GELİR...
Berk: Açmasını Bilirsin Ama Kenara Atmayıda Bilirsin.
AHMET GÜLÜŞ ATAR BERKE SONRA İÇERİ GİRER...
AHMET NİLAYI KULLANIP KÖŞEYE ATMAYI PLANLAYACAKTIR AMA SONRADAN ONA GERÇEKTEN AŞIK OLACAĞINDAN TAMAMEN HABERSİZDİR...
NİLAY UTANGAÇ BİR ŞEKİLDE ARKADAKİ BİR SIRAYA OTURUR... YANINA ÇAPKIN Bİ ADAM OTURUR... ÇAPKIN ADAM NİLAYI ZORLA ÖPER... NİLAY ÇOK UTANIR VE KALKIP AHMETİN YANINA OTURUR...
Ahmet: Hoşgeldin. Neden Beni seçtin.
Nilay: Arkadaki Çapkından İğreniyorum. Boş Bulduğuma geldim.
Ahmet: Beni Seçmene Sevindim Prenses.
NİLAY İLK DEFA BÖYLE İLTİFAT ALMIŞTI VE ŞAŞIRIP AHMETE BAKAR...
Nilay: Prenses Derken ?
Ahmet: Değil Misin ?
NİLAY CEVAP VERMEZ VE KAFASINI ÇEVİRİR...
HOCA GELİR VE DERS BAŞLAR... AHMET İŞTE O AN NİLAYA GERÇEKTEN AŞIK OLUR VE HAYATININ AŞKINI BULDUĞUNU ANLAR... AMA ONUN EN BÜYÜK ENGELİ BERK OLACAKTIR... ÇÜNKÜ AHMET GURURLU BİR ÇOCUKTUR... BERKİN NİLAYLA BAKIŞTIĞINI GÖRÜR VE NİLAYIN YANINDAN KALKIP BAŞKA BİR YERE OTURUR...
Berk: Ben Geliyim Mi Yanına.
Nilay: Olur.
BERK NİLAYIN YANINA OTURUR VE GÜLÜŞMELİ SOHPET EDERLER... İŞTE O AN EFSANE AŞKIN EN BÜYÜK ENGELİ BERK DEVREYE GİRER... AHMET BİR DAHA O KIZA BAKMAYACAĞINA YEMİN EDER VE GURUR YAPAR... NİLAY BERKLE SOHPET EDERKEN GİZLİDEN GİZLİYE ARKADA OTURAN AHMETE BAKIYORDUR...
HOCA DERSTE ANİDEN BAĞIRIR BERKLE NİLAYA... NİLAY ÇOK TIRSAR... HİÇ BÖYLE KIZILMAMIŞTI ONA... ÇOK UTANIR...
Hoca: Napıyosunuz Lan Siz !
HOCA NİLAYIN KULAĞINI ÇEKER...
Hoca: Ne Konuşuyosunuz Lan Fısır Fısır...
ARKADAN AHMET DAYANAMAYIP KALKAR VE HOCAYA SİTEM EDER...
Ahmet: Hayırdır Sen Hoca ! Hayırdır Sen !
Hoca: Ahmet. Oğlum Bu Disiplin Cezası Son Hakkın biliyosun dimi. Okuldan atılacaksın.
Ahmet: Atarsan At Lan Köpek ! Senin Böyle Bi şey yapmaya hakkın yok ! Özel Okuldayız Özel !
Hoca: Çık Dışarı Ahmet! Çık Dışarıı!
Nilay: Ne Gerek Vardı Ne yaptın!
NİLAY ÇOK MAHÇUP OLUR..
Hoca: Çık Dışarı! İşlemlerin Başlatılıyor! Okuldan Atılıyorsun Ahmet !
AHMET ÖFKEYLE DIŞARI ÇIKAR...
1.BÖLÜM SONU...