Yatağımda uzanmış dün olanları düşünürken kızardığımı hissettim.Yani ilk öpücüğü çalan çocuğa beni öp mü demiştim? gerçekten mi.Utanç verici.Dudaklarını düşündüğümde tekrar kızardığımı hissettim.Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve dolabımın karşısına geçtim.Bugün Cumaydı sonunda Çağlardan iki günlüğüne kurtulacaktım sadece bir kaç saat dayanmam lazımdı. Okul formalarını bulup üstüme geçirdim etek biraz kısaydı ama sorun olmazdı her halde.Gömleğimi de giydikten sonra üstüne kot ceketimi giyip çanttamı aldım ve dışarı çıktım.Evin kapısını kilitlerken arkamdan yüksek bir sesle Hey There Delilah çaldğını duydum.
Dönüp baktığımda Çağların arabasını gördüm.Onun ne işi vardı burda? Üstelik bizim yanımızdaki evde? Burada yaşıyor olamazdı değil mi? Fakat geçen gün evimi bilmesinin bundan başka açıklaması olamazdı.Çağlar benim yan evimde yaşıyordu.Harika.
Onu farketmemiş gibi yürümeye çalışırken o alaycı sesini duydum;
-Gerçekten mi? Dün geceki yaramaz kıza ne oldu? Yoksa dudaklarım sana fazla ağır mı geldi
.Arkamı döndüğümde hafiften dudağını sildi ve yanıma yaklaştı.Yine başlıyorduk.Ve ben yine kızarmaya başlıyordum.O yine bana yaklaşırken bu sefer onu itip bir şeyler söylemesine fırsat bırakmadan söze girdim
. -Beni böyle öpmen anlamsız yani beni ilk öpen kişi sen oldun diye hep öpen kişi olamazsın değil mi? Ç-çünkü b-ben seni sevmiyorum.Yani sen pisliksin.Uzak dur benden pis sapık diyerek cool bir biçimde dönerken ayağım takıldı ve Çağlarım kollarında buldum kendimi. -Kekelemesen ve yürüyebilsen seksi kızsın aslında dedi.
-Bırrraaak beni pis sapık diyerek bu sefer kendimden emin bir biçimde arkamı dönüp yürümeye başladım.
-Eteğin fazla kısa.Ayrıca ayıcıklı kilodunu hiç beğenmedim.Seni fazla şirin göstermiş diyip gülmeye başladı. Utancımdan yerin dibine girmek istesemde onu duymamış gibi yaparak yürümeye devam ettim.Neden öyle cool cool düşerken altım açılır ve bir sapığın kucağına düşerim ki?
Dünkü lafımı geri alıyorum.Ben kesinlikle bu öküzden hoşlanmıyorum. Okulda Talya ilk defa ağır başlı bir biçimde yanıma geldi ve bana normal bir arkadaş gibi sarıldı ne oluyordu?
-Elo ben asık oluyorum dedi. Bunu erkek düşmanı kız mı söylemişti gerçekten mi? Ahh.Bir bu eksikti.
-Kime diye sorduğumda midem kas katı oldu.
-Çağların en yakın arkadası Doğuş'a.
-Kızım sen aklını mı yitirdin.Çağlar böyleyse arkadaşını düşünsene sen bi? Kafayı mı sıyırdın? Kafana ne düştü olum senin? Mal mısın kızım?
Beni hiç dinlemediği belliydi
-Akşam beni yemeğe davet etti.Ne giysem acaba? diye kendi kendine konusarak uzaklaşmaya başladı. Bu kızın birazcık beyni vardı onu da o sapık cocugun arkadası icin mi harcayacaktı? Sinirli bir biçimde sınıfa gidip oturdum.Ve son dersin bitmesini bekledim.
Biter bitmez kalktım çantamı aldım.Sınıftan çıkıp müzik sınıfının önünden geçerken çok güzel bir ses duydum.Kapıyı hafif aralayıp içeri baktığımda şaşkınlığımdan bağıracaktım az daha. Çağlar gitar çalıp şarkı mı söylüyordu? Gerçekten mi? Orada onu dinlerken kendimden geçtiğimin farkında bile değildim.Onun sesine o kadar odaklanmışım ki birden bire kolumu çektiğinde fark ettim onu.Ne ara gelmişti lan o buraya kadar? Beni içeri doğru sürükledi ve duvara yapıştırdı.
-Lütfen beni duvara yapıştırmaktan vazgeç sırtım mosmor oldu yeter artık dedim. Yine alaycı gülümsemesi üstündeydi ve tabii ki umrumda değildi;