Scott - kiedy pokłóciłaś się z Scott'em ten na przeprosiny kupił ci takiego wielkiego misia, a ty nie potrafiłaś się na niego dalej gniewać i odrazu dałaś mu namiętnego całusa, a Stiles uwiecznił to ma zdjęciu i od tego czasu jest to wasze ulubione wspólne zdjęcie.
Stiles - dostałaś zaproszenie na ślub twojego kuzyna gdzie miałaś iść z osobą towarzyszącą. No i kogo miałaś wybrać jak nie swojego chłopaka Stiles'a. Chłopak zrobił te zdjęcie tuż przed wyjściem i kochacie te zdjęcie.
Derek - Na wasze pierwsze wspólne święta ubieraliście choinkę. Postanowiliście zrobić sobie zdjęcie przy choince zapozowaliście i wujek Peter zrobił wam zdjęcie.
Isaac - Podczas pierwszej randki dał ci misia i róże, gdy wracaliście zrobiliście te oto zdjęcie na pamiątkę.
Liam - Zrobiła wam to zdjęcie twoja przyjaciółka podczas waszej studniówki.
Theo - to zdjęcie zrobiliście podczas waszego pierwszego wspólnego nocowania u niego. No cóż spodobało wam się to zdjęcie i oboje macie je na tapecie w telefonie
Jackson - zdjęcie zostało zrobione w upalny dzień, gdy leżeliście na kocu na działce. Ty się na nim położyłaś i cyknęłaś fotę, a później nie chciało ci się wstać i tak leżeliście do wieczora.
Peter - Postanowiliście pójść na sesję i porobić sobie słodkie zdjęcie jedno z nich obydwóm się wam spodobało że wywołaliście je i powiesiliście je w ramce nad łóżkami z dopiskiem "forever" i ustawić je na tapety na telefonach i laptopach.
CZYTASZ
Preferencje i imaginy Teen wolf 👑
FanfictionPreferencje i imaginy męskich postaci z Teen wolf 👑 Scott 👑 Stiles 👑 Derek 👑 Isaac 👑 Liam 👑 Parrish 👑 Peter