8. Co robi kiedy płaczesz ?

583 18 4
                                    

Scott - idziecie do lasu pobiegać. Po wróceniu do twojego domu kierujecie się do twojego pokoju i tam mu wszystko mówisz co ci leży na sercu.

Stiles - oglądacie seriale. Podczas oglądania mocno wtulasz się w chłopaka następnie on zatrzymuje odcinek i każe ci usiąść ma jego kolana. Mówisz mu wszystko co powoduje u ciebie smutek.

Derek - Przynosi ci wódkę i jak wypijesz trunek poprawia ci się humor a Derek każe ci to wynagrodzić i lądujecie w sypialni.

Isaac - Przychodzi z kwiatami i misiem (potem dziwi się że masz tyle misiów).

Liam - Siada na twoim łóżku mówi "siadaj skarbie" klepiąc rękami po kolanach, gdy siadasz pyta co się stało opowiadasz i on cię przytula i doradza po tym leżycie i ogladacie youtub'a.

Theo - rozśmiesza ciebie. W sumie próbuje. Nie zawsze mu to wychodzi, ale chłopak się stara. Kiedy już w 100% cię rozśmieszy pyta co się stało. Zawsze ulegasz i mówisz. Gdy znowu zrobi ci się smutno zabiera Cię na kebaba.

Jackson - wychodzi. Zawsze po godzinie wraca, bo wtedy wie, że ci przeszło i zabiera ciebie do maka. Gdzie siedzicie i rozmawiacie o tym co ciebie trapiło.

Peter - Ma w to wyjebane ale kiedy krzykniesz włącza seriale i filmy.

Preferencje i imaginy Teen wolf 👑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz