1 Ay sonra
Ece uyan ilaç saatin geldi!
istemiyorum git başımdan:(
Ama Ece 1 ay oldu ne doğru dürüst yemek yiyosun nede ilaçlarını alıyorsun bu durum devam ederse iylesemiyceksin...
Hayır bn iylesemiycem yalan söylüyorsun defol burdan...
Nerden biliyosun!!!
O söyledi asla ondan kurtulamayacağımı be ölene kadar benimle olacağını söylüyo! !!!
Iyleseceksin bana güven 2 saat içinde yeni bi oda arkadaşın olucak belki sana iyi gelir!!!
Git dokunma bana sen gerçek değilsin gerçek olamazsın sen benim kafamda yasiyosun yoksun sen bana zarar veremessin;
Belki beni kimse duramiyo goremiyo ama sen beni görebiliyo sun duyuyabiliyosun ve benden ölesiye korkiyosun herkeze zarar vereceksin çünkü sen de benim gibisin....
Hayır hayır defol gut burdan yaklaşıma bana Hayır hayır!!!
Ece nin çığlıklarıni duyan doktor odaya girer ve Ece'ye sakinlestirici verir...
Ece derin bi uykuya dalar ve rüyasında annesini görür. ..
Ece kızım korkma yanındayım hepsi geçecek sana kimse zara veremez buna izin vermiycem.
Anne kimse bana inanmiyo bni deli yerine koyuyolar canım çok yaniyo yapayalnizim kimse yok yanımda Anne beni de yanına alsan olur mu?
****
Kızım sen dolu değilsin tamam mı...
Şimdi gitmek zorundayım!!!Anne gitme nolur sana çok ihtiyacım var. Anne çok korkiyorum anne gitme...
*****
Ece Ece kendine gel geçti korkma ben yanındayım:)
Baba seni çok özledim nolur çıkar beni burdan burasi çok korkunç kafayı yiycem yakinda , bni burdan alsan evimize gitsek olur mu nolursun--
Olmaz yapamam Üzgünüm...
Görüşme saati biti lütfen sizi dışarı alalım...
Baba gitme nolur gitme diyerek göz yaşlarımi tutamadim belki 1 saat boyunca ağlamıştim gözlerim kan çanagina dönmüştü tam yatağıma girdim ki kapı aniden açıldı.
Doktorun bahsettiği kişi gelmiş olmalı....Ece bak bu Tom, Tom bu da Ece bundan sonra oda arkadaşısiniz.
Merhaba Ece ben Tom.
Merhaba bende Ece.
Hadi şimdi ilaclarinizi içip dinlenin.
Bu çocuk çok garip hiç hasta gibi bi hali yoktu sürekli kendi kendine konuşuyodu ve güluyodu halinden gayet memurunun gözüküyo du.
Tuhaf neyse o kadar ağlamaktan gözlerim şişmişti hemen cecik uyuya kalmışım.
Sabah alarmın sesiyle uyandım tan kalkicaktim ku bide ne göreyim....Tom odayı toplamış yemeği yapmış ve bana bakarak uyan artık uykucu saat kaç?
Uzun bi zamn sonra bu kadar mutlu olmuştum. Tamam geliyorum bekle giyiniyim.
Tamam hadi acele et!!!
Üstüme salla bi tişört ve kısa beyaz bi şort gitmiştim ve saçlarımı her zaman ki gibi ev topuzu yapmıştım. Hazırlandiktan sonra Tom' un yanına gittim.
Daha ilk günden ne bu mutluluk?
Mutlu değilm ki sadece alışmaya çalışıyorum artık içimdeki sese karşılık vermiyorum v o da beni rahat birakiyo hatta bazen onunla arkadaş gibi konusuyoruz da ben kabullendim sende kabulensen iyi olur...
Aa çok konuştun yemekler soğucak.
Tamam tamam hadi hemen yiyelim.
Yemeğimizi yedikten sonra mutfağı topladık ve sonra herkez kendi yatağına çekildi....
Tuhaf bi şeyle oluyordu artık içimdeki ses benle ne konuşuyodum nde beni tehdit etiyodu bu durum hoşuma gitmişti aslında. Tom çok neşeli ve cana yakındı ondan hoşlanıdim iyi çocuk belkide çok iyi arkadaş oluruz ve ben yalnızlıktan kafayı yememis olurum!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi Şizofrenin Hikayesi💀
Horror16 yaşında olan Ece' nin hayat hikâyesini anlatan bir bi hikaye