1999

18 2 3
                                    

Geliyo hissediyorum onu görüyorum onu duyuyorum ona dokunabiliyorum nden inanmiyosunuz o var o bni izliyo bna zarar vermeye çalışıyo korkiyorum nolur yardım edin anne duyabiliyomusun beni onar inanmıyor  sn inan anne bn deli değilim o var Anne duy sesimi yardım et!!!

Babası: Tatlım uyan ağlama kabus mu gördün bn yanındayım korkma.

Ece: Baba neden bana inanmiyosun o yasiyo bnim yanımda goremiyomusun bak tam karşında burda bizimle.

Babası: Kızım kimse yok burda sadece senle ben varız yalnızca 2 miz.

Ece: Hayır yalan soyliyosun git burdan hemen yoksa sana zarar vereceğini soyliyo çık dedim sana  hemen çık!!!

Babası : Kızım tamam ağlama çıkıyorum tamam mı korkma artık.

  Ses: Baban sana inanmiyo ama ben burdayım senin yanında seninle aynı bedeni paylasiyoruz .

Ece :  Hayır gerçek değilsin hayır rahat bırak beni.

Babası: Kızım pelin geldi!!!

Pelin:(Kızın arkadaşı)  Ece iyi misin?

Ece: Değilim Pelin😭

Pelin: Ağlama...

Ece: yaklaşma bana sanada zarar verir yoksa!

Pelin: Kim zarar verecek bana?

Ece:O işte orda göremiomusun yanında Pelin çık odadan çık dedim sana!!!

Pelin: tamam çıkıyorum sakin ol.

Babası: Pelin neyi var sana anlatı mi?

Pelin: Hayır birisinin bana zarar vereceğini söyledi korkuyordu ve ağlıyordu sanki gerçekten öyle bişey varmış gibi biriyle konuşuyodum.

Babası: Aynı şeyleri bana da söyledi.

Pelin: Bence bi  doktora gözuksun.

Babası: Yagrin görüşme ayarladim 12 de gidicez çünkü bende korkmaya başladım artık , onun cigliklariyla utanıyorum her defasında agliyor ve benden uzak duruyor.

Pelin: Ben gidiyim artık.

                           1 Gün sonra

Doktor: Ece  Dursun içeri girsin.

Doktor: Evet Ecec'im  bana her şeyi anlat bakalım o korktuğun kişi kim?

Ece: Biri var bana benziyo adı Adul beni sürekli rahatsız ediyo ve kulağıma bi şeyler soyliyo herkezi oldurucegini ve sadece  mizin kalacağını soyliyo.

Doktor: Her zaman mi goruyosun bu kişiyi?

Ece: Evet

Doktor: Tamam Ece'cim sen şimdi bekle burda.

Babası: Doktor bey kızımın nesi var?

Doktor: Kızınız son seviye şizofren.

Babası: O ne  demek oluyo?

Doktor: kızımızın Içinde başka biri yasiyo ama sadece o görebiliyo v3 duyabiliyo.

Babası: Bu durumda ne yapmalıyız.

Doktor : Kızınızi akıl hastanesine kapatmamiz gerekiyo.

Babası : Bu nasıl olur!!!

Doktor: Üzgünüm...

         Ece akıl hastanesine kapatılır

                                     

                               ( DEVAM EDECEK)

Bi Şizofrenin Hikayesi💀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin