Reakcja BTS: Gdy wywrócisz się na rowerze
SEOKJIN
Podbiegł do ciebie przestraszony i kucnął obok
-Boże (T.I) nic ci nie jest?! Wzywać pogotowie?! Boże nie umieraj mi tu?!-chłopak cały czas patrzył na ciebie, wykrzykując kolejne pytania, gdy ty zwijałaś się ze śmiechu
YOONGI
-Jeszcze może, mam ci pomóc się podnieść-prychnął-No, chyba że będę z tego coś miał-poruszył zabawnie brwiami
HOSEOK
Jeździłaś z chłopakiem na rowerze, ten się na chwilę zatrzymał, żeby napić się wody lecz ty pędziłaś dalej. Nie zauważyłaś krawężnika i wyryłaś na ziemie. Chłopak przestraszony wypluł wodę z buzi, odrzucił rower w bok i podbiegł do ciebie nie wiedząc co zrobić. Ostatecznie zadzwonił po resztę chłopaków i zawieźli cię na pogotowie.
NAMJOON
Jeździłaś sobie naokoło chłopaka, ten zaś rzucał sobie kamieniami do stawu. Nie zauważyłaś jednego z nich i najechałaś na niego spadając z roweru prosto na chłopaka.
-No, no (T.I) wiedziałem, że na mnie lecisz
JIMIN
Oboje nudziliście się strasznie w dormie, więc wzięliście rowery i pojechaliście na małą przejażdżkę po parku. Chłopak jechał tak szybko, że nie nadążałaś za nim, więc w pewnym momencie straciłaś siły i zleciałaś z roweru. Ten zaś po 15 minutach, ogarnął że cię nie ma i zaczął szukać po parku. Po pewnym czasie, znalazł cię śpiącą na trawie. Zaśmiał się pod nosem i zaczął robić ci multum zdjęć.
TAEHYUNG
Chłopak zabrał cię na przejażdżkę rowerem. Ucieszyłaś się, bo zawsze uwielbiałaś jeździć na rowerze. Gdy byliście już w plenerze, jeżdżąc rowerem w pewnym momencie chłopak wjechał w ciebie, przez co spadłaś z roweru.
-Boże, (T.I) przepraszam!-od razu znalazł się przy tobie-Nic ci nie jest?
JEONGGUK
Po namowach przez chłopaka, zgodziłaś się z nim pójść pojeździć na rowerze. Gdy już wyjechaliście spod dormu, nie zauważyłaś kiedy spadł ci łańcuch i sama spadłaś z roweru łapiąc się za kostkę.
-(T.I), patrzy się na takie szczegóły!-krzyknął chłopak i wybrał numer do jednego z chłopaków, żeby po was przyjechał. Po pewnym czasie siedzieliście w szpitalu i patrzyliście oboje jak lekarz zakłada ci gips
NO TO WRACAM PO DŁUŻSZYM CZASIE!!
KTO SIĘ CIESZY? NIKT? NIKT NO K. CO TAM? JAK TAM? MIŁEGO DNIA I WGL!
CZYTASZ
Reakcje- BTS, EXO, Monsta x, Got7 i Astro
RandomReakcje poszczególnych zespołów: BTS EXO Monsta x Got7 Astro Pierwszy raz takie coś robię xD To z nudów, mam nadzieję, że jakoś wyjdzie #80 w losowo-13.06.2017 #72 w losowo-14.06.2017 #74 w losowo-16.06.2017 #69 w losowo-17.06.2017 #67 w losowo- 24...