Niye hayat bu kadar acımasız.Benim yaşıtlarımın bazılarının altında arabaları var.Benim altımda neyim var sadece bir kilot.Ama buna rağmen hayattayım.Tanrı bana yaşama şansı verdiyse demekki çok şanslıyım.
Şuan sadece "Mutluluk Oyunu" oynuyorum.
Herşeyin güzel bir yanı vardır.Bulabilene değil mi?İşte benimde yaptığım tamda bu.
~
Sabah uyandım.Kafamı saatin olduğu tarafa çevirdim.Gözlerim yarı açık olarak saate baktım.Kahretsin saat 8:30(!)Geç kaldım.Hemen üzerime birşeyler giyip çıktım.Bir taksi çevirdim.İş yerine yani LunaPark'a ulaştığımda birde baktım ki cüzdanımı unutmuşum hemen kaçtım.Ne yapabilirdim adam beni orada dövebilirdi ya da ya dasını düşünmek bile insana acı veriyor.
~
"Günaydın hanımefendi ilk günden geç kaldınız.Park açıldı bile"dedi John.
John kimdir;John LunaPark'ın sahibi çok bilmiş salağın teki bence bu kadar tanıtmak yeter.
"Saatim çalmamış üzgünüm"dedim cılız bir sesle.
"Çabuk işinin başına sen oyuncak ayı kazanma standını Jorge ile başında bekleyeceksin."
"Jorge kim gerçi kimseyi tanımıyorum.Dün tanışmada yoktu"
"O bugün başladı.Ailesi ona ceza vermiş zengin bir tip sakın bulaşma"
"Tamam"dedim ve Jorge'nin yanına gittim.
"Merhaba Jorge"dedim
"Merhabada kimsin sen?"
"Ben Martina,Martina Stoessel seninle bu standda çalışacağız.Umarım iyi iki dost oluruz"
"Bana aşık olmaya kalkma bücür"
"Niye söyledin ki böyle"
"Bana herkes aşık olur."
"Öyle mi göreceğiz"
"Seninle bir iddaya girelim 3 ay içinde bana aşık olursan benimle evlenirsin.Eğer olmazsan sana bütün servetimi veririm."
"Vay be büyük iddia.Ben yokum."
"Hadi çalışmaya başlayalım."
~
İş Çıkışı
~
"İstersen seni bırakayım"dedi Jorge
"Yok ya kalsın ben yürürüm ya da bir otobüse binerim"
"Olmaz öyle şey bineceksin"
"Bak çocuk,ben daha 5 saat önce tanıştığım kişinin arabasına binmem anladın mı.Hele ki zengin biriyse"
"Anlaşıldı sen bilirsin"
100 metre ilerideki otobüs durağına ilerledim.Otobüs 5 dk içinde geldi.Akbilimi bastım ve içi boş olduğunu fark ettim tek kuruş paramda yoktu.Keşke Jorge'nin arabasına binseydim.Şoför beni otobüsten attı.Az ileride Jorge ve arabasını gördüm ve bindim
~