~ Yaz Aşkım ~
Lodo'nun evinden çıktım ve derin bir nefes alarak yürümeye başladım.Kalbim,kalbim çok hızlı atıyordu.Biraz daha zorlasa dışarıya çıkıp dans edecek.Biraz yürüdükten sonra buluşmak istediğimiz yere geldim.Oturdum ve bir kahve söyledim.Kahveden bir yudum alıp saatime bakıyordum.Geç kalmıştı -ki ve birden gözüktü.Yanıma yaklaştı ve oturdu.
"Merhaba Martina"
"Merhaba Jorge.Şey ben kararımı söylemek için çağırdım seni"
"Seni dinliyorum"
"Evet,ama bazı şartlarımı olacak.Kısa giyinebilirim,beni kıskanmak yok ve bana sapık gözle bakmak yok"
"Benimde bazı şartlarım olacak.Aynı evde yaşayacağız ve artık çalışmayacaksın"dediğinde çok şaşırmıştım.
"Ama benim bir evim var ve çalışmam lazım"
"Benim param ikimizede yeter güzelim"
"İyi peki.Ne zaman taşınacağım size?"
"Hemen şimdi"
"Ben eşyalarımı toplayayım o zaman sen bekle beni burda 30 dakikaya gelirim."dedim ve ona sarılıp oradan ayrıldım.
~
Koşa koşa eve geldim ve bütün eşyalarımı valize tıktım.Çok birşey almama gerek yok zaten zengin onlar ne istersem alır.Süper olacak ama bir erkekle aynı evde yaşamaya hazır mıyım bilmiyorum.Aynı odada kalmayacaksak sorun yok.
~
Evden çıktığımda kapıda Jorge'yi gördüm.Eminim ki çok kaldım o yüzden geldi.Saatime baktım evet 150 dakika kadar geç kalmışım.
"Çok geç kaldım evet biliyorum"dedim
"Sorun yok sende her kız gibisin.Her kız gibi değilde kız kardeşim gibisin"dedi.Oha oha oha kız kardeşi mi varmış!
"Kız kardeşin olduğunu bilmiyordum."
"Benim hakkımda bilmediğin çok şey var"dedi.
"Gidelim mi?"
"Tamam"dedi ve arabasına binip evimden yani eski evimden uzaklaştık.
~
Kapıyı bir hizmetçi açtı.Yani ben öyle sanıyorum.Ama ben burada yaşıyorsam asla hizmetçi istemem!
"Günaydın Martina Hanım"dedi
"Günaydın şey adın ne?"
"Olga"dedi kadın gülümseyerek
"Çok güzel bir isim"dedim
"Sizinkide"dedi kadın.Ve içeriye geçtim.Ben etrafa bakarken arkamda Jorge bana sarıldı ve dediki;
"Evi beğendin mi prenses"
"Daha gezmedimki"dedim
"Ben gezdiririm"dedi
"Odam nerede?"dedim
"Odamız demek istedin herhalde?"
"Yok ya öyle hayır ben tek başıma kalmak istiyorum"dedim
"Sen bilirsin"dedi ve alt dudağını kıvırarak gitti.Herhalde Olga olmasaydı onu orada öpebilirdim.Ardından Jorge'yi takip ettim.
"Odam nerede onu söylemedin!?"
"Solda ileride 2. kapı hemen yan odasıda benim odam"dedi ve hızlı adımlarla odasına gitti.
Sınır 6 vote 3 yorum ;)Hadi bakalım işler karışıyor