Merhaba benim ismim menekşe zümre ÇİÇEK ben hayvanlari cok seviyorum ve birgün hayvan olmak istiyordum bir inanış vardır. İnsanlar bu inanisa göre basarili olmazsa sonraki hayatlarında bitki olacaklarina inanır ben eger dünyaya bir daha gelirsem bir kedi olmak istiyordum çünkü kedi olmak çok kolay geliyordu bütün gün uyuyor oynuyor ve yemek yiyorlardı. Ne okul derdi ne para sıkıntısı hiçbir şey yoktu.
Kedi olmak ćok kolay geliyordu. Fakat birgün başima böyle birsey geleceğini bilseydim bu kadar içten söylemezdim.
***** BAŞLIYORUZ ***
" Menekşe hadi gel oyun oynayalım" diyen kardeşim kardeşimin çagrisina uyup gitmeseydim keşke ama nerden bilebilirdim ki böyle olacagini bilemezdim ki evet bir erkek kardeşim var ismi Toprak Doruk. İkiz kardeşim ikiz bir kardesle hayat çok zor oluyor. Üstelik aynı odayı paylasiyorsak ve o kedileri sevmiyorken. Neyse ; oyun oynamak için odama gittim benden bir yas büyük olan kuzenim asuman da vardi ve hemen karsı apartmanda oturan ve kardeşimin sınıf arkadaşı olan çınar da gelmisti tam kadro olduklarina göre beni bekliyorlardı ben de yanlarina gidince ne oynayacagimiza karar verdik ve doğruluk mu? Cesaretlik mi? Oynayacaktık . Toprak mutfağa şise bulmaya gitti ve kısa bir süre sonra elinde cam bir şişe ile geri döndü ve oyuna basladık tabii ki bir klise olarak en büyüğümüz olan asuman çevirdi şişeyi. Her oyun böyle başlardı o hepimizden büyük oldugu icin önceliklerin onda olması gerektigini söylerdi ve bizde itiraz etmezdik. Ben lise 2. Sınıf öğrencisiyim yani bu yıl lise 2.sınıfa başlayacağım neyse tabii ikiz kardeşim toprak ve onun arkadaşı çınar da öyle asuman lise 3.sınıfa başlayacak. Ben düşüncelerimden kurtuldugum zaman şisenin toprak ve asuman arasında durduğunu gördüm asuman beklemeden "doğruluk mu cesaretlik mi?" Diye sordu. Toprak ise 'cesaret' dedi. Ah bu ćocuk kendini cesur göstermekten asla vazgeçmezdi asla gercek demez hep cesareti seçerdi ćünkü doģruları söylemekten çekinir hep bir şeyleri saklardı aslında hep içine kapanık bir çocuk olmustu benim aksime. Asuman yandan muzip bir gülüs att8 bu "bittin olum sen" ifadesiydi ve birsüre düşünüyormuş gibi yaptı. Sonra bir klise yaptı ve "ya sevdiģin kızı özel numaradan ara ya da git saçinin ortasını kazı" dedi biz ağzımız açık asumana bakarken toprağın yüz ifadesi görülmeye değerdi yavrusu çatıda kalmış manda gibi bakıyordu resmen . (😂) hızla telefonuna uzandı ve bir numaraya mesaj attı ne kadar bakmak istesek te göstermedi ve oyuna devam etmemizi söyledi bu defa asumanın surat ifadesi pembe kutup ayısı görmüş arizona kertenkelesine benziyordu. Şişeyi çevirmek için uzandım ve hızla çevirdim ve çınarla benim aramda durdu ćınar o kutsal soruyu sordugunda duraksamadan 'gerçek' dedim o da bana bakarak "bir hayvan olsan hangisi olmak istersin ve neden ?" Bende hiç duraksamadan tüm içtenliklikle cevap verdim ( biraz fazla içten oldu sanırım 😉😊) " tabii ki bir kedi olmak isterim çünkü hayatları çok kolay ne okul stresi ne de başka bir sorunları var ne de başka birşey "dedim . Oyuna biraz daha devam ettik ve akşama kadar çok eğlendik toprak intikamini almak ićin asumana zorla peynir yedirdi çünkü asuman peynir sevmezdi, çınar toprak a zorla korku videosu izletti çünkü toprak fazlasiyla korkaktı böyle şeylerden de fazlasiyla korkardı. Ben ise çınarın en büyük sırrını sormuş söylemeyince de telefonuna el koymuştum, asumana hepimiz için kaşarlı tost yaptırmış , toprak'a ise tostun üzerine çilek reçeli ve incir receli karışımı sürüp yedirmiştim ve bunun gibi daha birsürü şey yapmiş baya eğlenmiştik aksam olunca annemin hazırladığı yemrkleri yemiş ve dağılmıştık. Bir süre dizi izledikten sonra yatmak için odama gitmiştim herzaman yaptigim gibi pencerenin önüne oturdum ve yıldızları izlemeye başladım ve yıldızlara bakarak isteğimi yineledim "keşke ; bir kedi olsam hayat o zaman ne kadar güzel ve kolay olurdu " bir süre daha yıldızları izledim ve orda olabilecek sonsuz yaşamı düşündüm ben hiçbir şeyin yok olmayacagina inananlardanım ve bana göre imkansız diye birsey yoktur asla mümkün olmadığını düşündüğümüz şeyler bile bir sabah başımıza gelebilir veya hayatiniza giren bir kişi veya kisiler görüşlerinizi değiştirebilir . Ben yıldızların dileklerimizi kabul ettiğine inanıyorum daha önce yıldızlara bakarak diledigim bircok sey gercek oldu çünkü belki de sabaha bir kedi olarak uyanırım belli mi olur 😉😊. Bir süre yıldızları izledikten sonra uyuma kararı aldım çünkü toprak gelmeden uyumalıydım yoksa o gelince ışığı açıyor ve beni rahatsîz ediyordu o asla karanlikta uyuyamaz korkardı ben de ışıktan rahatsız olurdum kavgalarımız genelde bu yüzden olurdu. Odamızın yarısın mavi yarısı gri renkliydi tam ortadan ayrılmıştı benim tarafim mavi toprakın tarafı griydi . Ben ve ailem renklerin veya belirli kalıplarin cinsiyetinjn olnadigina ve bu kalıplara uymak zorunda olunmadıgına inananlardandık ve ben en çok maviyi ve moru severdik toprak ise yeşil ve gri yi seviyordu. Bunları düşünerek yatagima yattim ve yarın beni bekleyen şeylerden habersiz uykuya teslim oldum.
*****bölüm sonu****
Yine merhaba ilk bölümle karsinizdayim biraz kısa gelebilir ama zamanla uzunlasacaktir. Neyse bòlüm ve kararkterleri kafamda pek kurmadım ve başım ağrırken yazdım yani kafamın icindekileri pek toplayamadım umarım beğenirsiniz ilk defa mizah yazmaya çalışıyorum .Kitap kapağı ićin @patates_sever e teşekkür ederim 😘😘öpüyom. Umarım beğenirsiniz birde unutmay8n "hiçbir şey kusursuz değildir ama onu güzel yapan kusurlarıdır" . Bu bizim sloganımız olsun mu bir de medya açılır umarım. 😘😘öpüyom 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KEDİ OLSAM
HumorBir gece ansızın kediye dönüşseniz tepkiniz ne olurdu? Hepimiz bazen oyun oynarken bazen sohbet ederken 'bir hayvan olsan hangi hayvan olmak isterdin' sorusunu sormusuzdur ve pek çok farklı cevap almışızdır. ' Ördek,aslan,balık,kuş,kedi,kòpek...'...