Merhaba burda yeniyim bu benim ilk calısmam insallah begenirsiniz.. :D
Hayat gerçekten neyi istemiyorsan onu yaptırtıyor sanırım...
Benim hayatım tam 5 ay önce değisti.Belki o sabah o arabaya binip o lanet şehre gitmeye kalkmasaydım hayatım böyle değismeyecekti.Aslında ben olacakları önceden görmüştüm belki de ama inanmamıştım.
5 Ay önce
-Ah Yaren bir kerede geç uyan bugün cumartesi niye saati 7'ye kurarsın ki?
Ben bu soruyu kendime sorarken aşağıdan gelen bağırışla uykum tamamen dağıldı.
-Yaren uyandın mı? Hadi arkadaşların gelecek 20 dakika içinde.
Bu kadın ne saçmalıyordu böyle.Eyvah doğru bugün arkadaşlarla İstanbula gitcektik ah Yaren bunu nasıl unutursun.Ben aklımdan kendime kızarken kafamın yere çarpmasıyla düşüncelerimden ayrılıp sinirli bakışlarımı beni düşüren anneme baktım.Ah lanet kafam acıyordu ama annem beni kaldırıp banyoya goturuyordu.
-Sağol ya özür diledigin icin,dedim.
-Özür dilerim bebeğim ama seni yataktan atmasam kalkmıycaktın.
Doğru söylüyordu.Tamam anneler her zaman haklıdır.Yüzümü astıktan sonra annemin odamdan cıkmasını istedim o da sanki bunu bekliyormus gibi hemen çıktı.Banyoda yüzümü yıkayıp sacımı yaptıktan sonra sadece ufak bir parlatıcı surdum biliyorum hic makyaj yapmam ama kuçuklugumden beri erkek gibi yetistim taa ki hayatıma Ceren girene kadar o cok suslu bir kızdı hayatıma girdi ve beni gercek bir kız yapmaya baslamıstı.
Ben yine dusuncelerime dalmısken telefonumun sesiyle kendime geldim.
Kimden=Mal Ceren'im
Yoldayız hazır mısın? Biliyorsun hep randevulara geç kalırsın ama bu sefer kalma cabuk ol sidikli.
Of bu kız benle ne zaman uğraşmayı bırakacak.Tamam biliyorum her randevuya gec kalıyordum cunku cok yavas hareket ediyordum ama bu sefer onlar gelmeden asagıda onları bekliyor olucam tabi inşallah.
Hemen odama koştum dolabımı açtım iyiki dunden bavulu hazırlamısım hemen elime turkuaz salaş bir bluz ve altına beyaz sort alıp giydim,demistim Ceren beni kız yapmaya baslamıstı.Giyinirken yine karsı komsumuzun yakısıklı cocugunun beni izledigini farkettim ona dil cıkarıp perdeyi kapattım.Bu cocuk ne zaman bırakacak boyle izlemeyi ya sabır.Giyindikten sonra son kez aynaya baktım bavulumu alıp asagıya kostum annemle babamı optum biraz ayak ustu atıstırdıktan sonra dısarı cıktım bilin bakalım ne oldu? Bu sefer erken cıkmısım ki kapıda beklemeye basladım. Aradan tam 5 dakika gectikten sonra araba yanastı ve anında beni gorunce hepsinin yuzu sarkıldı ben simdi bunlarla ne dalga gecerim ama.
-Selam
-S-selam ilk defa erken cıkmıssın Yaren?
-Evet tam 2 saat sizi bekledim.
-Yuh abarttın kıza bak ilk defa erken çıkıyor abartmanın icine sıçıyor.
-Hahaha bu fazla abartı oldu Yaren.
-Ya tamam Bulut bir erken cıktık hava atayım dedik sadece.
-Tamam prenses tamam ee bugun İstanbula gidiyoruz 2 ay bu lanet olası yerden uzakta olucaz.
-Evet cok guzel olucak.
Bu cumlemden sonra Ceren kulaklıgını takıp uykuya daldı,Bulut yola dikkatini verdi,Kaya zaten yine sessiz kalıp tabletiyle ugrastı ve ben kitap kurdu yine kitabıma gomuldum.Sonra uyuyakalmısım zaten.Taa ki o buyuk sesle uyanana kadar nolmustu boyle bu kadar buyuk ses nerden cıkardı diye dusunurken gozlerimi actıgımda nerden geldigini anlamıstım Bulut uyuyakalmıstı ve biz bariyellere carpmıstık onde oturan Bulut ve Cerenin kemerleri takılı olmasına rağmen kafaları ön cama carpmıstı.Kaya ise Bulutun oturdugu koltugun arkasına yapısmıstı bende kemer vardı ama kafam catlıyordu aynaya baktıgımda kafamın sağ tarafının kanadıgını gordum ama umursamadım acilen ambulansı aramam lazımdı ama telefonu bulamıyordum nerde bu lanet olasıca.
Dısarıya cıkmıstım telefonu bulamayınca belki birileri yardım eder diye dusunmustum ve tam yanımda bir araba durmustu bana sorar gozlerle bakan adam ve yanındaki kadına şu cevabı verdim.
-A-arkadaslarımla İstanbula gidiyorduk ki kaza y-yaptık. telefonu bulamıyorum l-lütfen siz arar mısınız ambulansı? dedim ağlamaklı sesimle.
Adam bir hareketle telefonundan numarayı cevirdi ve konustu-ki ben konustuğunu zannediyordum- kapattıktan sonra dedigi sey beni cok sasırtmıstı.
-Üzgünüm fıstık,bu saatte ambulans gondermezlermis,dedi.
Ne alaka ambulanslar her zaman gelirdi korkmaya baslamıstım arkadaslarım n'olcaktı? Peki ya ben?
Adam hastaneye kendisinin goturebilecegini soyledi tek carem oldugu icin kabul etmek zorunda kaldım beni arka koltuga gecirdi ve diger 3 arkadasımıda yanıma oturtturdu.Hastaneye doğru yol almaya baslamıstık ya da ben oyle zannediyordum.Hastane yazan tabelanın sagından donduk ve ıssız bir yola saptık bu adam ve kadın bizi nereye goturuyordu? Korkmaya baslamıstım ki ben korktugumda bagırırım refleks olarak;
-Allah belanızı versin bizi nereye goturuyorsunuz? Siz kimsiniz? ,diye bagırmıstım ki devamını hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtıgımda karsılastıgım yer ile kalp krizi gecirecegimi zannettim olamaz burası orasıydı...
Burası kucuklugumden beri gordugum yerdi,küçuklugumden beri gozumun onune perde gibi birsey gelerek birseyler gorurdum ama hic birine inanmazdım inanmadığım için midir nedir hepside bir bir gerçekleşirdi ama bu gördüğüm yer evet bu benim aklıma kazınmıştı. Yıllardır gerçekleşmeyince bende bunu düşünmeyi bırakmıştım.Peki burası neresi? Ben neden burdayım? Ben aklımdan geçen sorularla boğuşurken kapının açıldığını duydum ve sorulardan arınarak etrafa baktım bu adam arabasına bindiğimiz adamdı.
-Hadi kalk buraya sen yatasın diye getirmedim patron seni görmek istiyor sıkı parça olduğunu söylemiştim.
-ah lanet olsun! Burası neresi? Ne sıkı parçası? Bırakın yalvarıyorum gideyim.
-Çok konuşuyorsun biz burda konuşanları sevmeyiz.Kalk yürü hadi.
Lanet olsun burası neresiydi patron neyin patronuydu ah olamaz tahmin ettiğim şey olamaz dimi? Bu-burası şu kötü kadınların olduğu yermiydi ah hayır ya ben buraya nasıl geldim? Niye ya niye...
Gözyaşlarımı tutamıyordum ki yüzümdeki sıcaklıkla ve o darbeyle kendime gelmiştim önümden yürüyen adam bana tokat atmıştı.Sinirli bakışlarımı ona çevirdim ama eğer o tokatı atmasaydı belki de kendime gelemiycektim. Ben burdan nasıl kurtulcam peki?
Aniden önümde duran adama çarptığımda patron denilen pis herifin odasına geldiğimizi anlamıştım.Odaya girdiğimde pala bıyıklı bir adam gözlerini bana çevirdi ve beni süzmeye başladı ben hem korktuğumdan hem de utandığımdan beni buraya getiren adamın arkasına saklandım ne kadar salakça dimi? napabilirdim ki başka.
-Hey pala bıyıklı bana bakmayı ne zaman kesceksin? -ben salak mıyım bu ne cesaret lan?-
-Hey cesur ve açık sözlü çıktı kızımız sevdim bunu vücudu da güzel.
-Bana bakmayı kes.
-Peki o zaman gel senle biraz konuşalım.
-Hayır
-Nasıl hayır? Gel şuraya dedi ve üstüme doğru yürümeye başladı saçlarımı tutup bana bir tane tokat geçirmesiyle bayıldım zaten bayılmaya yer arıyordum aferin salak adam.
Uyandığımda bembeyaz bir odanın içindeydim yatağa uzanık bir vaziyette ve içerden bağırış sesleri geliyordu nnoluyor burda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburum
Teen FictionBelki o sabah o arabaya binmeseydi herşey daha güzel olacaktı. Herşey o arabaya binmesiyle basladı...