Irmak

136 12 0
                                    

Sude'nin ağzından
Aşağı indigimde profosorlerin
yarısı oradaydı.Bu kadar mi önemli
Iç ses : Önemli olmasalar burada olurlar mi salak.Biraz iç sesine cekeydin noluyordu.
Sude : Terbiyesizlik yapma iç ses.Hem sen sonradan oluşan b irseysin Yani.
Iç ses : Tamam ben gidiyorum bb.
Sude : Defol git.
Iç ses :Iç sesin le biraz düzgün konuş .
Sude : Yürü git yaa.
Iç ses : Gidiyom ben ya .Ic sesler yurumezler bi kere
Sude : O zaman nasıl gidiyon
Ic ses :Mantıklı
Bu arada Sude iç sesiyle konuşurken.
Ondan bir adım büyük olan diğer profesör
Profesör: Sude Sude Sudeee.
Sude : Efendim Profesorum
Profesör : Ne düşünüp duruyorsun.
Sude : Yok bişey iç sesimle kavga ediyordumda
Daha yeni bir Pod kırdım diyilmi Allah benim belami vermesin .Yine kendime kıyamıyorum yaaaa.
Belami vermesin derken.
Profesör: Ney iç ses mi
Sude : Yanlis anladınız bir hastami düşünüyordum.
Profesor: Pek inanmadım ama neyse .Irmak
Irmak : Efendim Profesorum.
Profesor: Duyduğuma göre Nehir Hanım ve Dünyaca ünlü bir grup bir hastayı ziyaret gelmiş .O da Sude sayesinde.Cagir gelsinler.
Irmak : Peki
Irmağın ağzından
Yukarı çıktım asansörle ve Su ' yun yanına geldim.
Tam cagiracaktimki.Orada çok yakışıklı bir çocuk gördüm o kimdi acaba.Çok tatliii.Bunlarla ilgilendiği için Sude ' yle dalga geçiyordum.
Valla billa bir daha dalga gecmiycem.Herneyse ben konuma donuyum
Irmak :Profesorumuz BTS 'i ve Nehir Hanim'i çağırdı.
Nehir çevirdi onlara onlarda kabul etti.
Şimdi hep beraber aşağı acile gidiyoruz.Ve o yakusuklu çocuk yanımda duruyor.Ağğağağaaa
Ağağaaaa sesli söylemiş olabilirimki.Herkes bana baktı ve yakusuklu çocuk bile.Ben ise sadece
: Ne
Diye cevap verdim.Hiçbirşey yapmamış tavırları falan filan ışte.Aşağı acile indik ve .Profesörün yanına geldik.
Profesörün adı Ertuğrul bu arada .
Ertuğrul : Geldiniz.
Yok gelmedik .Malum Mars'ta seyehat yapiyoruz hasta oluyom ölüyom su Ertugrul'un konusma tarzina  yaaa.
Irmak : Evet geldik .Profesorum.
Nehir hemen çevirmeye başladı.Yazık kıza ya kız dünyaca ünlü ama çevirmenlik yapıyor.
Sude ' nin arkadaşı olmak bunu gerektirir naparsin.
"Ertuğrul profesorcugumuz"
tırnak icinde(Birşey soyliycem bu Irmağın içinden gecirdikleri)BTS'i ve Nehir Hanim 'ı insanları nasıl muayene edip taburcu ettiğimizi görsünler diye çağırmış.
Herneyse içimden düşünmeyi bırakıp dışa cevirimici olmalıyım.
Ertuğrul : Başlıyoruz.
Bir hemşire durumlarını anlattı.
Sude : Bunun bir daha kalp krizi geçirme durumu %50 bence bu hastayı hafife almamaliyizProfesorum.
Ertuğrul : Haklısın .O zaman onu bir odaya sevk edelim.
Sude bir hemsireye söyledi oda işlemleri başlattı. Ailesine de haber verildi.
Hemşire tekrardan durumu anlattı.
Sude : Bence bu h astayla zaten ben sabah görüştüm.
Profesorum .Bunun iyileşme durumu %75 geriye kalan durumu %25 Profesorum .
O yüzden şimdilik dursun diyorum ben.Birde bu hasta donerli ekmek yemek istiyor Verelim mi.
Irmak : Verelim Profesorum.
Ertugrul: Verin Bence de.
Bu arada soylemismiydim.
Sude nasıl Ertuğrul 'dan bir tık küçük bir p rofesorse .
Bende ondan bir tık kucuk Profesorum.Aslında Sude Ertuğrul 'dan daha yetenekli o yüzden en kritik ameliyatları onla yaparız.
Içimden gayri resmi konuşmayı seviyorum kıskıskıs gülme efekti.
Öyle böyle geçti ışte.Son 1 hasta kala falan ben Sude 'yi kenara çektim.
Sude : N oluyo .
Irmak : Bak şimdi şurada Deri ceket giymiş Orada tek başına parlayan bir insan varlıklı yaratık var ya o kim.
Sude : Napican.
Irmak : Bana kim oldugunu sevgilisi olup olmadığını .Nelerden hoşlandığını nelerden hoşlanmadığını hepsini şöyle.
Sude sırıttı.
Sude : Yalnız bu sana biraz pahalıya patlar.
Irmak : Seni pislik rüşvetçi seni.Kaç lira istiyon çabuk söyle.
Sude : Pek fazla değil 50 lira olsa yeter bana.
Irmak : Tamam al .
Diyerek 50 lirayı uzattı.
Ve Sude'de normal olarak aldı.
Sude : Evet beni can kulağıyla dinle diyerek Anlatmaya başladı.Adı Suga .Sevgilisi yok Hoşlandığı veya sevdiği kimse yok.Olsaydı söylerdi .Çünkü ben kankasiyim.Hoşlandığı ve hoşlanmadığı şeyleri anlattıktan sonra.Profesörün yanina geldiler.
Suga : Sude seninle bir konusabilirmiyim canım kankam.
Sude :Tabi.
Suga Sude 'yi kenara cekti.
Suga :Canım kankam.Şurada duran bir kadın doktor var ya Sude :Evet.
Suga :Onun hakkında herşeyi bilmek istiyorum.
Sude : Bu sana biraz pahalıya patlar.
Suga :Kac lira istiyorsun.
Sude :Pek fazla değil 50 lira.
Suga:Al. Anlat şimdi.
Sude :Adı Irmak.Ben nasıl Ertuğrul Bey den bir küçük profesorsem.O da benden bir küçük profesör.
Sevdiği var sevgilisi yok.
Suga : Peki kim.
Sude : S ile başlıyor.
Suga : Adamı çatlatma da söyle.
Sude : Sensin sapsik.
Suga : Ne yani benden mi hoşlanıyor.
Sude : Biraz önce beni çekti ya kenara seni sordu ondan da 50 lira aldım.
Suga :50 lirami kaptirsamda.Su an çok mutlu oldum.
Profesorlerin yanına geldiler.
Ertuğrul :Ben gidiyorum.Hepsine ne karar verdiysek hemşireler söyleyim anlaşıldı.
Sude :Pekala .
Sude stajyere işaret verdi .O da söyledi.
Profesörler gitti.Sadece Irmak ve Sude kaldı.
Sude 'nin agzindan
Bütün profesörler gitti. Sadece ben ve Irmak kaldık.
Aklıma çok seytanice bir fikir geldi.Irmağın arkasına geldim onu Suga 'nin üzerine ittim o anda hastalar ve ben kahkaha kopardik.Irmak bana küfür ederken bende hemen kaçtım. Koşa Koşa merdiven çıktım .O anda şok edici birşey gördüm.Jimin bir kızı opuyordu.Ve kiz kosarak oradan ayrildi.Tam yanlarına gidecekken iç ses devreye geçti.
Iç ses: Dur unuttunmu ayrıldınız siz.
Sude : Off haklisin su an içim icimi yiyor lanet olsun.
Ic ses: Jimin'e kıskandığını cakrirma kıza sor.Bir arkadaş edasıyla anladinmi.
Sude : Bazen her ne kadar senden gıcık kapsamda iyisin iç ses.
Iç ses : Iltifata gerek yoktu.Teşekkürler.Kız kayboldu bile .Hadi hemen kızın peşinden git.
Sude : Peki bb.
Sude koştu koştu koştu.Ve kizi gördü.Ona seslendi.
Sude :Hey dursana sen bi.
Kız : Noldu.
Sude : Ben az önce kankamı opdugunu gördüm.Sevgilisisimisin.Jimin bana herşeyini söylerdi ama bunu söylemedi.
Kız : Hayır .Ben BTS 'e hayranım .Jimin de biasim onu görünce dayanamadım.Sonrası malum.Ondan sonra beni itti zaten .Bende koşarak buraya geldim.
Sude : Anladım .Senin adına üzüldüm .Ben gidiyim artık.Hastalar beni bekler.
Iç ses : Ne uzulmesi.Içinden halay çektin resmen .Utanmasan Mahmut Tuncer 'i getittircen.
Sude : Iç ses su an sen bile moralimi bozamassin.O yüzden git.
Iç ses : Tamam yaa.
Su 'yun yanına tekrar geldim .Çünkü o benim hastam sonuçta .Içeri girdiğimde BTS ve Nehir oradaydı .
Sude : Benim artık gitmem lazım son kontrollerini yapıp cikicam.
Su : Peki abla .
Nehir : E benimde yapacak işlerim var tabi.Bende gidiyim .
Suga : E bizde anlasamayacagimiza göre bizde gidelim.Su ne zaman bizi görmek istersen Sude ablana söyle .O da bize söylesin hemen yanına gelelim anlasildimi .
Su : Peki.Abicim.
Sude : Insan bir oppa falan der.
Su : Peki oppacim.
BTS ve Nehir gidince Su 'yun kontrollerini yaptım.Ve de bende çıktım .O sırada Irmak aradı.
Irmak : Doktorların en yeteneklisi
Sude : Yalakalik.Neden senin bana küfür etmen gerekmiyormuydu.
Irmak : Bunu duymamış oluyum.Sen en sevdigim kankamsin.
Sude : Yalakaligin sebebi ne onu söyle bari.
Irmak : Tamam söylüyorum hazir misin .
Sude : Çatlatmada söyle.
Burada bitiriyorum.Biraz heyecan olsun.Ama siz az çok tahmin ediyorsunuzdur.

BTS in Başı Türklerle DertteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin