Γειά σας, τι κάνετε? Λοιπόν, σχετικά με αυτό το παρτ είχα αρκετές αντιθέσεις. Από fitness, σε love life, μόδα ακόμη και τροφές για σκέψη μέσα σε ιδεαλισμούς κατέληξα σε ένα πολύ σημαντικό θέμα. Όλοι μας έχουμε περάσει αρκετά στάδια στην ζωή μας, δύσκολα και εύκολα αλλά υπάρχει ένα θέμα που πολλοί άνθρωποι και το μεγαλύτερο ποσοστό καταλαμβάνουν οι έφηβοι είναι η αγάπη για τον εαυτό τους. Πολλοί θα το θεωρήσουν βλακεία, άλλοι κάτι αυτονόητο αλλά βαθιά μέσα μας όλοι ξέρουμε ότι αυτό το θέμα είναι πιο περίπλοκο από ότι πιστεύαμε. Παρακάτω είναι κάποιες συμβουλές που θεωρώ προσωπικά ότι είναι τα αρχικά βήματα για να αγαπήσεις τον εαυτό σου.
Να αποδεκτής τον εαυτό σου. Να γνωρίζεις τα ελαττώματα σου και να τα αγαπάς. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να αγαπήσεις τον εγωισμό σου ή το πείσμα σου αλλά αυτά σε κάνουν τον άνθρωπο που είσαι σήμερα. Και πρέπει να είσαι περήφανη για το ποια είσαι δεδομένου το τι έχεις περάσει. Να γνωρίζεις ότι μπορεί να μην έχεις γαλάζια μάτια και μακριά ξανθά μαλλιά, να μην είσαι μια Serena αλλά να σου αρέσει αυτό. Οι ατημέλητες μπούκλες σου που κάνεις μία ώρα να τις ισιώσεις το πρωί και τα σκούρα μάτια σου σε χαρακτηρίζουν ως εσύ και αντί να παραπονιέσαι για αυτά, μήπως ήρθε καιρός να αρχίζεις να τα αγαπάς? Ο τρόπος που σκέφτεσαι, που μιλάς, που γελάς, που περπατάς, είναι χαρακτηριστικά που ένας ξένος θα μπορούσε να λατρέψει πάνω σου γιατί όχι να μην τα λατρέψεις και εσύ? Το να αποδεχτούμε τον εαυτό μας όπως ακριβώς είμαστε είναι ένα τεράστιο βήμα και μπορεί να θέλει πολύ αυτοπεποίθηση και θάρρος και θα χρειαστεί να φέρουμε στην επιφάνεια πτυχές του εαυτού μας που προσπαθούσαμε να κρύψουμε αλλά αντί να ντρεπόμαστε για αυτές τις πτυχές ίσως θα έπρεπε να είμαστε περήφανοι και χαρούμενη που είμαστε έτσι ακριβώς όπως είμαστε. Λίγο πεισματάρηδες, λίγο messy αλλά είμαστε το τέλειο εγώ.
Να έχεις αυτοπεποίθηση. Τώρα μπήκαμε στα βαθιά. Το να έχει κανείς αυτοπεποίθηση είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο ακούγετε. Ακόμη και γω, δυσκολεύομαι πολύ με το να έχω αυτοπεποίθηση αλλά ξέρετε πιο είναι το μυστικό? Να προσποιηθείς ότι έχεις. Μετά γίνετε συνήθεια και στο τέλος δίχως να το καταλάβεις είσαι γεμάτη αυτοπεποίθηση. Αρχίζεις με τα μικρά κομπλιμέντα στον εαυτό σου. Όπως έκανα καταπληκτικά το make up μου σήμερα, μου πάει πολύ αυτό το φόρεμα, τι ωραία που έχω φτιάξει τα μαλλιά μου. Το να επαινείς τον εαυτό σου δεν είναι κάτι κακό. Πολλοί κατατάσσουν τον εγωισμό με την αυτοπεποίθηση μαζί. Αυτό είναι εντελώς λάθος. Εγωισμός είναι να μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και να πιστεύεις ότι είσαι η καλύτερη από όλους ενώ αυτοπεποίθηση να πιστεύεις ότι δεν είσαι καλύτερη από κανέναν και σου αρέσει αυτό. Να μην χρειάζεται να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλα άτομα. Η αυτοπεποίθηση είναι σκληρή δουλειά που θα σου πάρει ώρες να την τελειώσεις αλλά είναι ακριβώς όπως ένα βιβλίο. Θα σου πάρει πολύ καιρό να το γράψεις αλλά όταν τελειώσεις θα είσαι τόσο περήφανος που θα συνειδητοποιήσεις ότι όσες νύχτες και αν ξενύχτησες άξιζαν και με το παραπάνω.
Επειδή αυτό το θέμα είναι κυριολεκτικά τεράστιο και δεν θέλω να σας κάνω να βαρεθείτε, θα συνοψίσω λίγο τα πράγματα. Να έχεις πίστη στον εαυτό σου. Να λες από μέσα σου, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ και να το κάνεις. Δίχως δειλίες, με μεγάλη δόση θάρρους και με την σωστή θέληση όλα είναι δυνατά. Να δουλεύεις πάνω στον εαυτό σου, να αυτοβελτιώνεσε, να γίνεσαι καλύτερο εσύ. Να αγαπάς τον εαυτό σου περισσότερο από οτιδήποτε σε αυτόν τον κόσμο. Γιατί, όταν θα κάθεσαι κλαίγοντας στο πάτωμα του μπάνιου με τις σκέψεις σου να φωνάζουν τι δεν έκανες σωστά, να αναρωτιέσαι γιατί σε σένα ο μόνος που θα σε σηκώσει, θα κοιτάξει στο καθρέφτη τα κόκκινα μάτια σου, θα τα σκουπίσει και θα σε αγκαλιάσει πιο σφιχτά από τον καθένα είναι ο εαυτός σου. Είναι αυτός που από πάντα ήταν μαζί σου και πάντα θα είναι. Είναι εσύ. Και πρέπει να είσαι περήφανη για όλα αυτά, για όλα όσα έζησες, θα ζήσεις. Για όλα όσα ονειρεύτηκες. Για όλα όσα αγάπησες, μίσησες, θύμωσες, έκλαψες. Γιατί αυτή είσαι. Και ξέρω ότι ακούγετε τρομακτική αυτή η σκέψη αλλά όταν καταφέρεις και αγαπήσεις τον εαυτό σου, θα συνειδητοποιήσεις ότι ο κόσμος είναι στα χέρια σου και πλέον είσαι έτοιμη να το ζήσεις ακόμη και το πιο ασήμαντο λεπτό γιατί θα ξέρεις ότι είσαι εσύ και θα σου αρέσει πολύ αυτό.
Συγνώμη αν αυτό το παρτ ήταν κάπως βαρετό αλλά θεωρώ ότι ήταν από τα πιο σημαντικά θέματα που θα μπορούσα να συζητήσω. Έρχονται πιο πρακτικά παρτ και όχι μόνο τροφή για σκέψη. Θα ήταν υπέροχο αν θέλατε να αφήσετε την γνώμη σας στα σχόλια ή ακόμη και να προτείνει ιδέες για παρτ. Κάτι τελευταίο, η μοναδικότητα είναι ο ορισμός του τέλειου και το καλύτερο συναίσθημα είναι όταν συνηδητοποιήσεις ότι είοσαι μοναδικός και αντικατάστατος και χωρίς εσένα, όσο ασήμαντος και αν θεωρείς πως είσαι, ο κόσμος θα ήταν ένα εντελώς διαφορετικό μέρος. Η μοναδικότητα μας συμβάλλει περισσότερο από όσο νομίζουμε οπότε κάθε φορά που αμφισβητείς την ύπαρξη σου, ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη, θα ξαναβρείς το νόημα. Τα λέμε στο επόμενο παρτ.
xoxo
YOU ARE READING
Vogue
Não Ficçãoheey, όλοι ξέρουμε ότι η εφηβεία είναι το χειρότερο και ταυτόχρονα το πιο διασκεδαστικό μέρος της ζωής μας. So, αποφάσισα να δημιουργήσω κάτι σαν advice book. Συμβουλές ομορφιάς, μόδας, love life, fitness, trends, οτιδίποτε χρειάζεται ένα κορίτσι. E...