Unu

140 5 0
                                    

Hei!
Eu sunt Amber Brown, o fată normală de 17 ani, cu o familie modestă, dar iubitoare.
Locuiesc împreună cu familia mea în L.A.
Nu am o viață palpitantă, totul se întâmplă normal, merg la liceu (clasa a 11a), rar ies în oraș cu prietenii, stau mai mult pe acasă cu familia mea.
Mama mea, Eliza Brown, este o femeie iubitoare în vârstă de 52 de ani.
Tatăl meu a murit când aveam 14 ani, dar am un tată vitreg care pot spune că este extrem de sufletist și ne iubește foarte mult pe mine și pe mama mea.
El are 50 de ani și îl cheamă Nik Smith.
În fine, nu vreau să vă plictisesc prea mult cu detalii despre familia mea.
Să înceapă povestea.
                   ***************
M-am trezit de dimineață din cauza alarmei care are un zgomot destul de enervant, întind o mână și o opresc vrând să mai amân puțin plecarea mea la liceu.
Într-un final îmi fac curaj și mă ridic din patul meu mult prea confortabil, merg spre baie să îmi fac toaleta.
Ies din baie și merg spre șifonier pentru a-mi alege ținuta de astăzi.
Aleg să mă îmbrac cu niște jeanși închiși la culoare, un tricou gri cu o pisicuță pe el și iubiții mei teniși negri.
Părul îl întind cu placa și îl las liber, iar ca machiaj aleg să îmi dau doar cu puțin rimel, tuș și un ruj nude.
Cobor în bucătărie și aleg să mănânc un măr și să beau un pahar de suc de portocale. Îmi iau ghiozdanul și ies din casă. Mă urc în mașina mea(un Ferrari negru mate) și pornesc spre liceu.
Fiind prima zi nu cred că o să stau mult pe aici.
Cobor din mașină și în fața porții o văd pe cea mai bună prietenă a mea, Alexa, cum coboară dintr-un Audi R8 negru mate la fel ca mașina mea și se îndreaptă entuziasmată spre mine.
Ne îmbrățișăm și decidem să intrăm în curtea liceului.
-Iar o să ascultăm plictisitorul discurs pe care directorul îl spune în fiecare an.
-Hai Amber că e prima zi de liceu, ar trebui să fii mai entuziasmată.
-Da, bine zis ar trebui.
Ale ar mai fi vrut să îmi spună ceva, dar vocea directorului ne reduce la tăcere.
După plictisitorul discurs ne îndreptăm spre secretariat de unde ne luăm orarele și decidem să mergem la o cafenea, pentru că este destul de devreme.
Ajungem în fața cafenelei și intrăm, ne așezăm la o masă mai retrasă când deodată simt o prezență destul de ciudată la masa din dreapta noastră, îmi întorc privirea și îl zăresc pe nimeni altul decât Alexander, fostul meu iubit și cel care a reușit să mă facă să trăiesc 6 luni de chin și suferință. Prietena mea observă că nu sunt atentă la ce îmi povestește ea și se uită în aceeași direcție, când îl vede o simt cum se încordează și mai că vrea să îl ia la bătaie.
Într-un moment își întoarce și el privirea și când mă vede, se ridică de la masă și pornește în direcția noastră.
Ajunge lângă noi și.....
Heeeeeiiii, acesta este primul capitol al primei mele povești postate pe wattpad. Sper să vă placă, nu uitați să lăsați un comentariu cu părerea voastră și un vot dacă vă place.
Vă pup!!😘😘😘

Răul NecesarWhere stories live. Discover now