-Numele meu este Mike Morgan, voi domnișoarelor, cum vă numiți?
- Eu sunt Amber și ea este prietena mea, Alexa.
- Încântat de cunoștință, domnișoarelor, aș mai sta dar trebuie să plec. Ne mai vedem.
- Pa. Spunem noi două în cor.
După ce Mike pleacă, Alexa se uită la mine cu o sprânceană ridicată, semn că urmează un interogatoriu.
- Amber, ce părere ai de eroul misterios? Mă întreabă ea amuzată.
- E ok băiatul, oricum am văzut cum se uita la tine. Zic eu uitându-mă la ea cu subînțeles.
- Hai fi serioasă, nu s-ar uita el la mine.
- Bine, mai vorbim noi.
Într-un final ne decidem și noi să intrăm în liceu, eu având prima oră biologie, iar Ale matematică.
Orele trec destul de repede având în vedere faptul că este prima zi și nu am făcut nimic interesant.
Mă întâlnesc cu Ale în fața liceului și decidem să mergem într-un parc.
Ne urcăm în mașina mea și pornim spre parcul central. Ajungem acolo și ne gândim să ne luăm o înghețată. După ce ne mâncăm înghețata ne hotărâm să alergăm puțin.
După vreo 5 ture de parc, ne îndreptăm spre mașină, pentru că deja se făcuse seară.
O las pe Ale acasă și mă îndrept și eu spre casa mea.
Ajung și merg să îmi fac un duș. După ce ies din duș, mă îmbrac cu ceva lejer și cobor să mănânc ceva.
După ce mănânc, urc înapoi în camera mea și mă trântesc în pat cu laptopul în brațe, mă uit la câteva episoade din serialul meu preferat și deodată cad în lumea viselor.
************************************
Heeei, îmi pare foarte rău că a durat atât de mult să pun next, dar am avut o perioadă în care pur și simplu nu am știut ce să scriu.
Știu că este un capitol scurt și plictisitor, dar promit că următorul va fii mult mai bun.
Îmi cer scuze încă odată.
Vă pup dulce😘😘
#elly
YOU ARE READING
Răul Necesar
RomancePovestea asta nu are nevoie de descriere. Dacă doriți, puteți citi primul capitol și dacă vă place, continuați. Vă pup💋❤️