SEN BENİM IŞIĞIMSIN

709 41 244
                                    

Bugün çok çok mutlu olduğum için ve cok güzel bir gün geçirdiğim için Bunun hatırına bölüm atıyorum . Umarım beğenirsiniz.  Yorum yapan okuyan ve vote veren herkese çok çok teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum 😇😊😊😊😊😇.

O anda gördüğüm kişiyle şok oldum.😮😮😮
Onu orda görmeyi beklemiyordum.
Çünkü o kişi ....................

Çünkü o kişi Alidir.

Ali

Bunun burada ne işi vardı. Doğru ya onların bölümündeki kafede tadilat yapılıyordu. Bir an önce bitse de şu tadilat şu pisliğin yüzünü görmesem . Zaten sabah da gözlerini benim prensisime dikmişti. Ama ona asla yaklaşmasına izin vermeyeceğim. Ne o yaklasabilecek ne de o yanındaki çok bilmiş gıcık Eylül . O kötülükleri ile benim prensisime zarara veremeyecek . O ve yanından hiç ayrılmayan gıcık sevgilisi Eylül kendilerine bir şey sanmasınlar.

F: şişşt sabah yanındaki güzel kız kimdi ?

A:Bana bak pislik torbası bir daha senin prensesim baktığını görmeyim

F: o artık sadece Fethi Karahan 'ın o sadece benim ona bir daha yaklaşmayacaksın ona bir daha yaklaşırsan veya prensesim dersen seni doğduğuna pişman ederim. O bugünden sonra sadece benim .

A: sen kim oluyorsun adamısın lan sen senin ne hakkın var karışmaya o benim eğer ona yaklaşmaya kalkarsan seni mahvederim.

F: sen öyle san onun kimin olduğunu yakında göreceksin 😉 der ve gider.

Fetih tam müzik odasının önünden geçerken çok güzel bir ses duyar . Merak edip içeriye girer. Gördüğü şeyle şoka uğrar . Çünkü sabahki gördüğüm Melek Gibi kızı keman çalarak ve onu en sevdiğim şarkıyı söyleyerek görmüştüm . Bu şarkı bizi anlatıyordu .

                          🎤  SESİ 🎤

🎻 KEMAN 🎻


Bende ona hemen gidip piyona ile eşlik ettim.


🎹  PİYONA 🎹

İkimiz birlikte çok uyumluyduk. Ama ben piyinoyayı çalmaya başlayınca yüzünde çok güzel bir gülümseme belirdi.
Müzik bittiğinde adeta ikimizde kendimizden geçmiş gibiydik. O beni kendine karşı daha çok büyülüyordu.

Sonra yanıma Işığım geldi .

I: Merhaba sizi daha önce hiç görmemiştim siz yeni misiniz dedi yüzündeki o güzel tebessümle.

F: Hayır peki sen dedim onun yüzündeki tebessümüne gülümseyerek karşılık vererek .

I: yok yeni değilim . Bu arada çok güzel piyona çalıyorsunuz dedi yine yüzündeki gülümseyle .

SEN BENİM IŞIĞIMSIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin