Muhammed Talha Acar
"Kadrolu da oldun. Sınavı falan kazandın Allah'ın izniyle. Nerde çalışacaksın? " Muhammed Talha annesinin ona sorduğu soruyla odaklandığı kahvaltıdan annesine döndü. Zafer gülümsemesiyle boğazını temizledi.
"Allah ın izniyle şu arka sokaktaki Camii'nde çalışacağım. Sevindim mi annem?" Annesi buruk bir gülümseme bahşetti.
"Sevinmem mi yavrum? Sevindim tabii. Ama Rabbim den de bir engel gelmeseydi sen bu işi rahatlıkla alırdın." Annesinin bahsettiği sey üniversite hocasının Muhammed Talha ya biraz takık olmasıydı. Derslerden bilerek geçememesini sağlamıştı. Ama Muhammed Talha hem buna şükür ve sabır ederek hemde derslerindeki başarı sayesinde mezun olabilmişti. Şimdide kahvaltıda bunu konuşuyorlardı.
"Oğlum benim eğer sende razı olursan münasip bir kız bulayım eli yüzü abdestli . Ne dersin ha?" Muhammed Talha annesinin bu sorusu üzerine biraz gerildi. Yani sonuçta evlilik zamanı gelmişti ama bi tarafı da utanıyordu. Duyguları bu konuda karışıktı.
"Bilmem ki annem. Sen ve babam nasıl uygun görürseniz. " Annesi gülümsedi oğlunun bu cevabı üzerine. Bu konuda babasıda sessiz kalmadı.
"Evladım yaşın evlenmeye uygun. Maddi manevi biz ailen olarak hazırız. Mesleğinde var çok şükür. Annende münasip bir hanım kız bulsun. Seninde rızan olursa bu iş tamam. " Muhammed Talha bir an düşündü. Daha sonra kafasıyla babasını onayladı.
"Annem babam size afiyet olsun. İzninizle ben kalkayım. Saat dokuz buçuk kuşluk kılayım." Muhammed Talha anne ve babasından onaylayan bir hareket bekledi. Annesinin kafasını sallaması ve babasının "bize de dua et yavrum" demesiyle hemen sofradan kalktı.
***
Üçüncü tanıtım geldi sevgili okurlarım.
Begendiniz mi?
Cok sıradan gözüküyor dimi?
Olsun olsun sürprizler iyidir jsjsj
Bir tanıtım daha gelecek.
Allah a emanet olun ♡