Capitolul 3: "Îmi asum riscurile."

1.4K 59 21
                                    

Din punctul de vedere a lui Kelsey:

Am gemut când m-am mutat pe partea mea, somnul mi-a fost deranjat de razele soarelui ce îmi mângâiau fata. Am căscat, mi-am frecat ochii înainte de a mă întinde, mâinile mele mi-au atins tabla patului.

Mi-am deschis încet ochii, m-am uitat la in dreapta mea si nu era nimeni, nici urma de Justin. M-am ridicat imediat in fund, mi-am pus mâinile pe piept, stomacul bubuindu-mi datorită îngrijorării.

Chiar înainte să îmi deschid gura pentru a-l striga, usa de la baie s-a deschis, pe ea iesind Justin doar cu un prosop înfășurat in jurul taliei.

Si-a scuturat capul, apa din păr inprăştiindu-se in jur, si-a trecut degetele prin par atunci cand m-a văzut pe pat. In ochii lui căprui am văzut o strălucire si m-am trezit relaxata sub privirea lui. " Esti trează." A tras aer in piept, un mic zâmbet apărându- i pe față.

Am dat din cap, nestiind ce altceva sa spun până când gura mi s-a deschis. Mi-am umezit buzele, am înghițit în sec, încercând sa imi revin până sa observe ca sunt trează pentru ca nu l-am văzut lângă mine.

Dar ma cunoaste mai bine decat o fac eu si aprope imediat, s-a prins de ce sunt distrasa. Si-a unit sprâncenele, concentrându-se pe expresia facială. "Esti bine?" A murmurat.

Am rămas blocată cât timp ma uitam la el cum traversează camera pentru a ajunge la mine. "Da, " Am răspuns repede, evitându-i privirea. Mi-a pus o suvita de par după ureche, mi-a încrucișat picioarele ca un covrig sub mine.

"De ce mă minți?" A întrebat încet. Imi pot da seama din tonul sau ca încearcă să îsi țină furia sub control.

"Eu-eu nu, e doar..." Mi-am scuturat capul, oprindu-ma. Stiu cum sa ma scot din asta singură.Nu contează cat de greu mi-a fost să construiesc un perete în jurul meu, nu e atat de usor să îl ții ridicat când e în jur. Are puterea de a-l pune la pământ. ''Nu stiam unde te-ai dus si m-am panicat...'' Am zis, jenată de faptul că m-am gândit la asta.

''Nu ai auzit nimic din ce ti-am zis noaptea trecută?'' A întrebat, nevenindu-i sa-i creadă urechilor. ''Am vorbit serios când am zis ca nu te voi părăsi niciodată. Bine? Ti-am promis noaptea trecută si ma voi tine de această promisiune.'' A încercat să rămână calm, vocea lui sunand mai arțăgos decât m-am asteptat.

Mișcându-mi buzele într-o parte, am simtit un sentiment ciudat în stomac. ''Îmi pare rău.'' Am murmurat încet, neintrând în amanunte despre prostia asta.

Ochii lui au căzut pe mine, fără să se uite în altă parte, aruncand practic cu săgeti spre mine. ''La naiba,'' Justin a oftat, frecându-si gatul de frustrare. S-a asigurat că prosopul îi este strans in jurul taliei, si-a facut drum catre celalta parte a patului inainte să îngenuncheze. Si-a pus mana pe umarul meu, dandu-mi părul pe spate. ''Uită-te la mine.''A șuierat, degetele sale trasandu-mi linia maxilarului.

Fara sa astept sa se cauzeze o scenă, mi-am întors corpul până cand am ajuns în fața lui Justin, picioarele mele stand inca sub mine.

Apucandu-mi genunchii, Justin mi-a pus picioarele deoparte pana cand au ajuns in jurul sau. Mi-a prins coapsele, uitandu-se în ochii mei. ''Nu am vrut sa fiu artagos. Doar ca...e frustrant sa vad ca nu lasi sa treci peste. '' Mi-a frecat pielea cu vârful degetelor, a tras aer în piept. ''Sunt înapoi pe bune si nu plec nicăieri. Am facut o greseala odata, nu inseamna ca o voi mai face a doua oara.'' S-a uitat la mine. ''Ma intelegi?''

I-am lasat cuvintele sa ma atinga, cat timp le procesam. '' Am facut o greseala odata, nu inseamna ca o voi mai face a doua oara.'' Mi-am unit buzele cu ale lui, dandu-i raspunsul de care amandoi aveam nevoie si pe care il voiam.

Danger's back [Română-tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum