o n ü ç

5.3K 396 26
                                    

Yoongi zaman kaybetmemek için koşarak range roverine binip Ae Cha'nın dağ evine sürmeye başladı. Normal hızda giderse eğer bir saatten biraz fazlaydı. Eğer hızlı olursa Ae Cha kardeşine bir şey yapmadan yetişebilirdi. Yoongi gaza basabildiği kadar bastı.

15 dakika sonra araba durmuş gitmiyordu. Benzin bitmişti. Buradan araba geçmediği içinde koşması gerekiyordu. Yolun yarısına gelmişti zaten. Düşünmeden koşmaya başladı. 

Instagramdan canlı yayın bildirimi gelmişti. Bildirime tıkladı ve açılmasını bekledi. Bir yandan da hala koşuyordu.

Canlı yayın sonunda açılmıştı. Ekran da kardeşi vardı. Yüzü tamamen kan içindeydi. Üzerinde geceliği vardı. Bir kısmı kandı. 

Ama bir sorun vardı evde değillerdi. Göldelerdi. Yoongi orayı hatırlıyordu. Ae Cha ile arkadaş olduğu zaman dağ evine gelmişlerdi. Evde sıkılınca da göle gitmişti. Bu beraber gittikleri göldü.

( Eğik olanlar Ae Cha - Normal olanlar da Young )

" Hatırlıyor musun üniversiteye başlamadan önce bütün yaz iyi bir tatil yapalım diye sen, Namjoon ve ben buradaki dağ evine gelmiştik. Tatili bitiripeve dönmeden 4 gün önce sen durgundun ve dışarı çıkalım demiştin. Bearaber buraya gelmiştik. Sana seni sevdiğimi burada söylemiştim. Sen ise elindeki küçük kamerayı bana vermiş ve kalbimi kıracak sözler söyledin. "

" Seni salak odasına kamera yerleştirmiştin. Sana o şekilde davranması normaldi. "

" KES SESİNİ. Yoongi kusura bakma oyun oynamak için seni bekleyemedim. Oyunumuzda burada sona eriyor. Young söylemek istediğin bir şey var mı? "

" Evet var. "

" Söyleyebilirsin. "

" Namjoon üzülme ve hayatına devam et. Hoseok ve oppa bu sizin için de geçerli. Ayrıca oppa pembe rengini sevdiğimi biliyorsun. Saçını her boyattığında pembe yapmanı istediğim de şimdi yapmayacağını ama bir ara kesin yapacağını söylüyordun. Sanırım fırsatın olmadı. Olsun sorun değil. Şimdi kısa süreli de olsa benim için boyatır mısın oppa? Seni o şekilde en azından yukarıda görebilirim. Seni hep izliyeceğim ve  ben yokken aptalca bir şey yapma sakın. "

Killer BunnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin