y i r m i i k i

4.9K 352 243
                                    

15.11.2017

Saat 13.47


Yoongi'nin Anlatımı

Kampüsün müzik odasına gelmiştim. Buraya belirli kişiler gelirdi. Müzik klübündekiler, ben, Hoseok ve Namjoon.

Kardeşim  öldüğünden beri piyano çalmamıştım. Ona hep şarkı bestelemek ve ona çalmak istemiştim. Tabi bunun için geç kalmıştım. Ama genede yaptım. Geç olsa da onun için şarkı yazdım şimdi de çalacağım.

Piyanonun başına geçip çalmaya başladım. 2 aydır doğru düzgün çalmasam da hala çok iyi çalıyordum. 

Şarkının yarısında odaya biri girdi. Çalmayı bırakıp gelene baktım. Ağzında maske kafasında da şapka vardı. Kafası yere bakıyordu 

" Kimsin sen? "

Kafasını kaldırıp şapkasını ve maskesini çıkardı. Bu... Ae Cha. ( Y/N: eğik olanlar Ae Cha. Altı çizili olanlar Hoseok. Koyu olanlar Namjoon. Hem eğik hem de altı çizili olan Jungkook)

" Senin burada ne işin var? "

" Konuşmaya geldim Yoongi.  "

"Seninle konuşacak hiçbir şeyim yok.  Defol. "

" Benim var. " dedi. Arkasını dönüp kapıyı kitledi ve anahtarı arka cebine koydu. Ardından bana doğru yürümeye başladı.

" SANA DEFOL DEDİM OROSPU!!!!! " 

 " Tamam yaklaşmıyorum fakat anlatacaklarımı dinle. Hepsini seni sevdiğim için yaptım. Lise de yattığın kızları senden uzak tutmam, dövmeleri sevdiğin için dövme yaptırmam, müzik dükkanını yakmam, Young'ı ve aileni öldürmem..."

" Ailemi öldüren... Sen miydin? NEDEN!? " Son dedikleri anılarımı canlandırmıştı. Artık daha fazla kendimi tutmak yerine gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

" Yoongi senle lise 3. sınıfta tanıştığımızı sanıyorsun ama biz daha önce tanıştık. İlkokulda tanışmıştık. 4.sınıfta sana olan duygularımı fark ettim. 5.sınıfta seni takip etmeye başladım. 8.sınıfta ailen bunu fark etti ve benim senden uzak durmamı söylediler eğer durmazsam taşınacaklarını söylediler. Seni seviyordum. Hala seviyorum ve tabi ki senden uzak durmadım. Ailen senden uzak durmadığımı öğrendi ve taşınmak için uygun bir yer bakmaya başladılar. Senin taşınmana izin veremezdim Yoongi. Bu yüzden onlar beraber dışarı akşam yemeği yemeğe giderken babamın arabasını gizlice alıp onlara çarptım. Babam başkomiser olduğu için olay ben zarar görmeden kapandı. Jungkook'u sevdiğini söylüyorsun Yoongi. Gerekirse onu da öldürürüm. Seni seviyorum  Yoongi. Seninle ilgili olan her şeyi. Senden gelecek her şeye razıyım. Bunları sana o yüzden anlatıyorum. Benden nefret etmeni istemiyorum. "

 Yavaş yavaş ona yaklaştım. Gözümdeki yaşları sildim ve yüzünü avuç içlerime alıp ona gülümsedim.

" Ae Cha liseden mezun olduğumuzda dağ evindeki gölde sana 'sende diğer yattığım sürtükler gibisin. sadece bana takıntılısın. beni sevmiyorsun. ' demiştim. Hatırlıyor musun? Buna pişmanım. Ben de seni seviyorum. "

" Sen ciddi misin Yoongi? Bu anı o kadar zamandır bekliyorum ki. " Ae Cha'yı kapıya yasladım ve bir elimi serbest bırakıp diğer elimi boynuna götürdüm. Yüzümdeki gülümseme daha da büyüdü.

" Bunları dememi bekliyorsan çok yanılmışsın sürtük." 

O kadar sinirlenmiştim ki. Boğazını sıkıyordum. Ölmek üzereydi ama onu bu şekilde öldüremezdim. Bu kadar basit olmalıydı. 

Killer BunnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin