3 ♥

354 14 0
                                    

~Heden~

Tja zo ging het 5 jaar geleden. De jongen kon me redden van de dood maar niet van het vampier zijn. Nu ben ik al weer 18. En ik heb lang blond haar tot net boven mijn kont. bruine ogen tenzij ik jaag of heel boos ben, dan zijn ze fel rood. Normaal postuur niet dik niet dun, niet groot niet klein. Precies goed! Ik had mijn diploma's net gehaald en had een baan als model. Perfect dus. Ik woonde in Londen. Samen met mijn beste vriendin Yara. Yara was in een woord geweldig. Ze was lief en zorgzaam. En had het mooiste rode golvende haar van de wereld waar iedereen jaloers op was. En ze had ook een gewone lengte en was heel mooi slank. Yara had geen diploma's omdat ze al veel eerder was ontdekt als model. Ik daarin tegen pas 2 jaar later toen ik een keer bij Yara mocht kijken bij een fotoshoet!

Maar terug naar mij Hanna. Ik heb geen ouders meer die zijn vermoord door degen die er voor heeft gezorgt dat ik nu een vampier ben als wraak omdat hij mij niet helemaal leeg kon zuigen.. Mijn ouders waren erg rijk en ik heb alles geërfd. Daar door wonen Yara en ik in een erg groote vila in london. Maar weer terug naar de gene die mijn ouders dode. Daar ben ik niet bang meer voor want hij is ook dood. Ik heb er totaal geen spijt van. Hij had gewoon ervan mijn ouders af moeten blijven! Al hoe wel het was de eerste en de laatste. We wonen vlak naast een bos bijna buiten londen, zodat ik makkelijk kan jagen. Tegen Yara heb ik gezegd dat ik dat wou omdat het lekker rustig was. En raad eens ze geloofde het. Ik vindt het erg dat ik tegen haar moet liegen. Maar ik mag het niet zeggen van Jackson en Carla. Jackson was de baas van de stam en Carla was zijn vrouw.Ze zijden dat er een dag kwam dat e er achter zou komen snel genoeg want ik groeide niet meer. Maar toch vindt ik het erg dat ik tegen haar moet liegen. Want je kan zo veel lol met haar hebben! En je kan overal met haar over praten.

I'm not like you (Nederlands) kan niet meer uploadenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu