12 ♥

249 15 2
                                    

Hanna POV

{weer thuis}

Ik had het hele verhaal aan Yara verteld. Ze vondt het eigenlijk wel romantische, maar ik vondt er niks romantisch aan.

"Zullen we zo alvast naar de stam gaan" vroeg Yara. "Ja dan zijn we mooi optijd en dan kunnen we onder weg nog even wat jagen, teminste ik heb dorst, jij?" was mij. antwoord. "Ja lets go" riep Yara.

Aangekomen bij de stam, zien we bijna nog niemand zitten behalve James. En daar rent Yara natuurlijk op af. "Hanna, Hanna kom eens" riep Jackson. En aan de toon in zijn stem kon ik horen dat we niet een gezellig praatje gingen maken."kom eraan riep ik" en rende snel naar Jackson toe.

Toen ik aan kwam in zijn boom hut, wees Jackson naar een stoel. Dus ik ging zitten. "Hanna vertel me alsjeblieft dat je niet echt een relatie hebt met een van de 'RedBleaders' want dat zou een schande zijn voor de stam, en ik zou je uit de stam moeten gooien" zij Jackson. "Nee ik heb geen relatie, Jackson" zij ik. "ohh gelukkig Carla zij dat ze je had zien zoenen met een van de andere stam dus ik dac..." "Dat heb ik wel gedaan" onderbrak ik hem. "Je hebt wat" riep Jackson boos. "Ik heb gezoend met iemand van de 'RedBleaders' " herhaalde ik. "Ja dat hoorde ik wel! ik doe diet niet graag maar je wordt geschorst!" zij Jackson. "w-wat dat k-kun je niet m-maken" stoterde ik. "Ooh dat kan ik wel ik wil je hier het komende jaar hier niet zien Hanna" au die kwam hard aan net alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg. Ik stond boos op en zij "prima maar je weet zelf net zo goed als mij dat jullie me nodig hebben als de 'RedBleaders' wraak willen! en kom dan niet met het verhaal 'kom alsjeblieft terug want we hebben je nodig' dag Jackson" en ik liep de hut uit. Ik zag moge net het gezicht van Jackson het leek een open boek en er stond 'Kut wat heb ik gedaan'.

Ik liep langs Yara en James die gezellig met elkaar aan het praten waren. Een steek van jaloezie ging door me heen. Zat ik daar nu maar met Luke. Yara zag me lopen en vroeg waar ik heen ging. "Ik ga naar huis was mijn antwoord" ze vroeg verbaasd waarom. "Jackson heeft me voor een jaar lang geschorst". zij ik. "Maar waarom" vroeg Yara. "Luke" was mijn antwoord. En toen rende ik weg door het donkere bos.

Haaayy niet zoon heeeel groot stukjee,, volgende keer grooter :)

vote/comment/follow ? :))

I'm not like you (Nederlands) kan niet meer uploadenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu