001.

53 1 0
                                    

~Angelica~

de zomervakantie vloog voorbij. Het was echt een fantastische vakantie, maar stiekem ben ik blij dat de school weer begint. Snel zet ik me fiets in een rek neer. Ik zie anouk al bij onze kluisjes staan. Ik ren als een gek op haar af 'ANOUUUUK !' Roep ik en begin haar te knuffelen. 'ANGELICAAAAAA ! oh my gosh ik heb heb je gemist' roept anouk als ze me aan ziet komen. Ik schiet in de lach. Anouk kijkt me raar aan en vraagt wat er aan de hand is. 'Je zegt dat je me gemist hebt terwijl ik gisteravond nog bij je was slimmerd.' Leg ik haar uit. Nu begint Anouk ook te lachen. Als de bel gaat lopen we naar ons lokaal toe. 'Kom daar gaan we zitten.' Zegt anouk en trekt me mee naar twee tafels die in bijna helemaal achteraan en naast het raam staan. Dan komt mevrouw van dijk het lokaal binnen lopen. 'Goede morgen klas, ik ben het komende jaar jullie mentor.' Zegt ze tegen de klas. Eigenlijk zijn anouk en ik wel blij dat mevrouw van dijk onze mentor is. Anders hadden we waarschijnlijk meneer saber gehad als mentor. Ineens vliegt de deur open. 'Goede morgen meneer van duivenboden. Hebt u lekker geslapen ?' Vraagt mevrouw van dijk lachen. Rein kijkt haar lachend aan. 'Ja hoor mevrouw heeeeerlijk !' Zegt hij overdreven. De hele klas begint te lachen. 'Mooi zo. Nou ga maar snel zitten rein.' Zegt ze vriendelijk. Rein kijkt de klas rond. 'Hij Zal wel weer langs z'n vriendinnetje suzanne gaan zitten.' Zegt anouk jaloers. Ik lach om haar reactie, maar ik denk dat ze wel gelijk heeft. Die twee doen zo klef samen in de klas. Hij loopt richting suzanne, hij kijkt haar boos aan. Hij loopt naar de tafel achter ons en gaat langs lieke zitten. Anouk kijkt me raar aan. 'Zou het uit zijn tussen rein en suus ? Vraagt ze. Ik haal me schouders op. 'Ja het is uit tussen mij en suus. Volgende keer iets zachter als je wilt dat ik het niet hoor.' Zegt rein lachend. Anouk wordt helemaal rood en ik schiet in de lach. Ze kijkt me boos aan maar dan begint rein ook te lachen. 'Anouk en rein ! Leuk dat jullie een stel zijn, maar klef doendoe je maar buiten mijn lessen.' Zegt mevrouw van dijk de hele klas begint te lachen behalve suzanne. Die kijkt met een valse blik naar rein en daarna naar anouk. Rein kijkt me recht in me ogen aan. 'je hebt echt mooie ogen !' Zegt hij. 'Zozo reintje gaat lekker. twee chicks in tien minuten.' Roept stan door de klas. Weet begint iedereen te lachen. Ik zie dat anouk iets in haar schrift schrijft. "Kom vanavond naar half 8 naar mijn huis x" staat er met grote letters. Ik knikt. Als de les afgelopen is hebben we pauze.

It can be dangerousWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu