~Melissa~
'Mel wakker worden, we moet naar school gekkie.' Hoor ik een stem zeggen. Ik doe me ogen open boven me hangt daan. 'Goede morgen schatje.' Zegt hij 'goedemorgen schat' zeg ik terug en lach. Ik ga snel uit bed en kleed me aan. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en geef daan een kus. Als we hebben ontbeten zegt hij 'kom we moeten naar school anders zijn we weer te laat.' Ik spring bij daan achterop want mijn band is lek, als we op school komen kijkt iedereen ons aan zoals gewoonlijk. 'Daar heb je het tutje wel weer dat met daan heeft omdat hij beroemd is' roept iemand over het schoolplein. Daan kijkt mij boos aan, zou hij hun geloven? 'Daan ben je boos?' Vraag ik 'is het waar wat ze zeggen?' Zegt hij terug. 'Nee natuurlijk nie gekkie, ik hou echt van je.' Daan knipoogt en geeft me een kus. Als de bel gaat lopen we naar de klas. We gaan naast elkaar zitten, daan kijkt de heletijd naar buiten. 'wat is er?' Vraag ik . hij antwoord niet. Ik kijk wat er buiten is, er staat een meisje. zie ik dat nou goed of is dat reins ex niet. Reins ex woont bij mij in de straat, ik ging eerder heel veel met elkaar om. Maar we kregen ruzie omdat rein het had uitgemaakt. Ik vraag nog een keer aan daan ' wat is er schat?' Hij antwoord weer niet. Negeert hij mij nou of niet. 'Ik heb echt het gevoel dat daan het gaat uitmaken' zeg ik tegen mijn beste vriendin. 'hij doet zo raar de laatste week' ' daan maakt het echt niet uit hij houd veelste veel van je dat weet je toch gekkie' zegt ze ' ja dat weet ik wel maar toch ' zeg ik terug ' ik weet niet hij doet de laatste week zo afwezig' dan gaan de bel en lopen we weer naar de les.