Bunu okuyanlardan birisi belki de sen olacaksın, emin değilim. Bilme kimden bahsettiğimi, kim olduğumu. Oku sadece, hisset sana olan duygularımı. Sen olduğundan habersizce.
~Multideki şarkıyla okumanızı tavsiye ederim. ~
Seni seviyorum. Herkesin söyleyebildiği ama aynı anlamda söyleyemediği iki basit kelime sadece. Bak ben SENİ SEVİYORUM ama öyle basit bir anlamda değil. Sana seni seviyorum derken ben defalarca adını da kalbime yazıyorum. Bak ben biliyorum seninle asla olamayacağız. En yakınımken en uzağımsın sen benim. Sen bana o iki kelimeyi hep arkadaşça söylüyorsun ben dediğimde de arkadaşça sanıyorsun belki ama değil ben sana arkadaş sevgisinden de öte bir duyguyla seni seviyorum diyorum. Kendime inanamıyorum bazen. Ben zor olanı yapıyorum defalarca düşmeme rağmen daha henüz kalkamamışken sevdim seni. Farklısın. Herkesten. Sevilmeyi hakediyorsun. Bazen seninle konuşurken ağlıyorum bana birini anlatıyosun ya canım yanıyor. Ben sana bağlanmadan unutmak istedim. Ama sanki anladığım gün sana zincirlendim. Kopamıyorum senden. Konuşmadığın her gün ölüyorum. Yaşam kaynağım sensin benim. Sen olmadan yaşayamam ki. Kalbim atmıyor sen yokken ama nedense sen gelince sanki yerinden çıkacak gibi oluyor. Ben sana göre sadece arkadaşım belki ya da belki değil öyleyim. Ama sen bana göre kalbimi kontrolü altına alan kişisin. Korkuyorum ben yine aynı şeyler olmasından ama ben şimdi o korkuyu bile seviyorum. Sen benim en sevdiğim korkumsun. Yüzümü en çok güldüren de sensin. Sen dengemi bozuyorsun bir yandan kahkaha atıp bir yandan da ağladığım zaman seninle konuşurken oldu. Eğer o dediğim gün şuan olsaydı konuştuklarımızı bi kenara bırakıp sana sarılırdım. Sanki bi daha hiç göremeyecekmişim gibi. Ölmek isterdim ben hep nerde ne zaman olursa olsun ölmek. Şimdi ölmek istediğim yer senin yanın. Ölmeden sana baksam cenneti görmüşümdür zaten. Ha bir de biliyor musun? Bazen kıskanıyorum seni. Sonra diyorum kendime "Ben onun neyiyim ki? Karışamam, istediğiyle konuşur." Ama karışmak isterdim sana. Senden vazgeçmeli miyim? Sevmek bazen vazgeçmek ya hani. Sen iyi ol diye unutur muyum seni? Unutmak olmayan bi şeyin intikamı mı olur senin için? Ben seviyorum seni, peki ya sende seviyor musun benim gibi. Bak şimdi eğer sende bu yazıyı okuduysan ve sen olduğunu hissettiysen benimki kadar olmasa da seni seviyorum de olduğun yerde sonra gel burada yoruma hislerini yaz ne düşündüğünü. Belki bunu diğer okuyanlara komik gelecek, senin kim olduğunu bilmiyor anlattığın kişi kim bilinmiyor diye. Ama sen anlarsın tanırsın beni konuşmamdan. Çünkü iyi biliriz ya birbirimizi. Ben sana olan sevgimi anlatabildiğimi de düşünmüyorum zaten asıl olan anlatabilmekte de değil hissettirebilmekte değil mi? SENİ SEVİYORUM.
Bunu yazan kişi gizli kalsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SOLUN SONUM~
Poetry"... Sevilmek ne çok yakışır sana.Adının yanında ne güzel durur adım. Al cennetine, kabul et sen beni. Seni çok seviyorum, güzel kadın..."