H3: Is Liefde Wel Echt?

26 1 0
                                    

Ik werd somber wakker.. Liep naar beneden VOOR dat mijn moeder me roepte. Ik at mijn boterhammen, deed m'n boeken in mijn tas enz. Ik liep richting school en ging te vroeg naar een les. Ik zag Laura en Thomas zoenen! LAURA! Ik vluchtte naar buiten en ging achter een boom zitten. Hoe kon dit gebeuren, gelukkig kan ik goed mijn gevoelens apart houden. Ik liep het gebouw weer in en skipte een les vanwege dat... De docent vroeg waarom ik er niet was en zei eerlijk antwoord, ik hoefde dus niet na te blijven want hij snapte het. Ik ging naar de kantine en kocht een broodje. Ik at het op en er kwam een leuk meisje naast me zitten.. Ik was een beetje verlegen dus ik zei niks. Hey, ik ben Michelle. Oh hey, ik ben Martijn. Wat een leuke naam. Ik bloosde me kapot toen ze dat zei.. Euhmm dankje. Hier dit is mijn nummer, ze gaf me een papiertje en daarop stond haar nummer. Ik app je vanavond wel. Ik liep weg want ik had les. Ik viel in slaap tijdens Geschiedenis, toen iedereen weg was pakte de docent een glaasje water en deed water in mijn nek. Ik schrikte wakker.. Geen goeie dag had ik gehoord. Ja, eigenlijk eerste week is erg kut. Ik snap het, hij deed zijn arm op mijn schouder. Meld je maar een keer ziek, die rust heb je wel even nodig. Het was gelukkig de laatste les en ging naar huis en verveelde zich kapot.. Ik vroeg of een goeie vriend bij mij kon slapen, 2 mensen kwamen. Toen ik de deur openmaakte zag ik Yannick, en Jelko. Het was meteen feest! We dronken een paar biertjes en keken een horror film waar Jelko niet tegen kan. En toen was het al 02:00. we kletste nog bijna de hele dag. We sliepen rond 03:30.

Deze keer een kleine hoofdstuk, vanavond komt er een groter :) Dus wil je meer weten wat er op zijn pad komt, kijk dan naar de volgende enz.

 -Erik

Pesten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu