Er stond: Lieve Martijn, ik vertrek uit deze afschuwelijke wereld en verhuisd naar de hemel. Je kent vast nog de oude pesters.. Ze hebben me ZO hard mishandel, gepest, bedreigd.. Dat ik er klaar mee was.. Ik hoop dat je wraak op hun neemt, maar hopelijk kom je niet snel achter me na. Hopelijk beloof je me dat. Ik knikte en las verder. gisteren/ vandaag zei ik tegen m'n ouders dat ik er klaar mee was maar voor jou is dat vandaag. Dag, lieve Martijn <3.. -Lotte. Ik begon te huilen.. Die pesters krijgen WRAAK. Ik ging naar beneden en zei tegen mijn moeder. Mam ik wil een hele grote boeket.. En de pesters krijgen wraak.. Ik moest dat doen van Lotte. M-Martijn dat doe je niet.. Ze hebben z'n lesje al gehad. Ik knikte en zei liegend: Ja maaam... Ik ging weer naar boven en viel in slaap. Ik had een nachtmerrie. "MARTIJN HELP, Riep Lotte schreeuwend. Ik liep op haar af maar het leek dat het steeds verder gaat.. Uiteindelijk kwam Lotte naar me toe en kuste me.. Toen namen de pesters haar weer mee en ik ging achter hun aan, maar weer lukte dat niet" Ik schrok wakker. Ik huilde en pakte een blad en maakt een hele mooie tekening, en er stond: Stay Strong Lotte. Ik pakte mijn telefoon en maakte een foto van de tekening en zette het op Twitter, met de tekst: Lieve, Lieve Lotte.. Helaas kijk je nu op mij af, maar de pesters maken mij niet klein. Ik kreeg binnen een paar uur 100 rt's. Ik was nog best moe en ging slapen.
Een "kleine" hoofdstuk, maar wel spannend.. Hoe zal Martijn dit ervaren.. Zal hij echt wraak nemen? voor Lotte? Maar dit was het weer! Tot de volgende keer
-Erik
JE LEEST
Pesten!
Teen FictionVroeger werd ik gepest, nu ben ik naar een nieuw school gegaan.. een nieuw leven, nieuwe vrienden.. Maar blijft het of komt de PESTERS ook naar mijn school?