Evet sayın pampikler YÜCE PİPİ İLE EVLEN BENİMLEYE HOŞGELDİNİZ ŞAQŞAQŞAQ.BÜYÜK İSTEK ÜZERİNE BU PROGRAMI AÇMIŞ BULUNMAKTAYIZ.
LOCADAKİLERİ ADAYLARI TANIYALIM;
holdmetightPJ ;18 YAŞINDA ZENGİN BİR EŞ ARIYO. PARASI BOL PİPİSİ OLAN ÜSTÜ AÇIK ARABASI OLAN BİRİSİNİ ARIYO.
-mylifeu; O TAM BİR PAMPİK. ONA ÇOK TONTİK BAKICAK BİRİSİ LAZIM. 28 YAŞINDA KENDİNDEN EMİN. GÖZÜ PARADA PULDA OLMAYAN BİR PİPİLDAK.
sunberly; 60 YAŞINDA HENÜZ HİÇ EVLENEMEDİ GAZİ. ÇOK OÇ EVLENİCEM DİYİP PARASINI ALIP KAÇIYOR. AMA ONU SEVİN OÇLARI SEVİN!
KawaiiBangtan_Hoseok; O HIRÇIN BİR BUKALEMUN BOKU 19 YAŞINDA BİR GANGISTER. KENDİNE SUÇ ORTAĞI OLACAK BİR PİPİK ARIYOR.
-victoria4; FAKİR FUKARA KELİN TEKİ. AMA O ÇOK İYİ BİR PAMPİK OLABİLİR! 20 YAŞINDA. LOCADA OTURMUYOR ŞUAN BİR İLİŞKİSİ VAR. = zehra-jungkook
limosiex: O SAVAŞIRSAK SAVAŞIR SEVİŞİRSEK SEVİŞİR! O HİÇKİMSEYİ UMURSAMAZ HERYERDE SIÇABİLİR. UÇARKEN, KAÇARKEN.
O 31 YAŞINDA YAŞLI BALIK .Shippiley; O SAVAŞ GAZİSİ. ONUN YARALARI ÇOK BÜYÜK. ONUN YARALARINI SEVGİSİYLE KAPATICAK BİRİSİNİ ARIYORUZ. 60 YAŞINDA BİR ABICA.
babyluxi: O 50 KİŞİYLE EVLENDİ HEPSİNİ ÖLDÜRDÜ! O MAFYA BABASI! AMA YİNEDE İÇİNDE KÜÇÜK BİR PAMPİK YATIYOR. 46 YAŞINDA.
hansolskookie ; O HAYİN. HAYİN HAYİN HAYİN. BİR ZAMANLAR ASKERDİ ASKERDE ÇOK SADIKTI AMA SAVAŞ ÇIKINCA BULAMADIK ONU KAÇTI.... AMA YİNEDE EVLENDİRMEMİZ GEREK. 29 YAŞINDA.
flawlessexo; O NARİN... O ŞEVKATLİ.. O NAMUZLU..... ONU SEVECEK BİR PİPİYE İHTİYACI VAR.... 21 YAŞINDA. NEFES ALSIN YETER DİYOR.
Yuhum-gelir: PARASI OLMAZSA EVLENMEZ. PLANI PARASINI ALIP YÜTOPYAYA KAÇMAK. 31 YAŞINDA .
jemsex: ONUN BİR HASTALIĞI VAR. SIÇMADAN DURAMAZ. GİNES REKORLAR KİTABINA SIÇMA REKORUYLA GİRDİ. SIÇAN BİR EŞ ARIYOR. 19 YAŞINDA.
ARMY_PAM; EN UZAĞA İŞEME YARIŞMASINDA TÜRKİYEDEN AMERİKAYA İŞEDİ TAM OBAMANIN KELİNE İSABET ALDI. İNANMIYOSAN KANITLARIM VAR OÇ! 18 YAŞINDA.
SwaggerBoy78; ONUN MAMUTU VAR. SİBİRYADAN GELİYO. KENDİNİ BOZ AYI SANIYO. 2 KERE EVLİLİK YAPTI AMA 2 EŞİDE ONU BOŞADI KIŞ UYKUSUNA YATTIĞI İÇİN. 31 YAŞINDA.
justrelaxbabe; O MÜKEMMEL O TAŞANI YEDİGİMİNİN ÇOCUĞU ONA BİR PAMPİK LAZIM. 27 YAŞINDA.
KooKcu_KeDi_; EVLİLİKTEN ÇOK KORKUYO AMA BUNU YAPMASI GEREK ONUM EVLENMES GEREK ÇOCUĞU OLMASI GEREK! O 40 YAŞINDA BİR KOCA BEBEK.
hakunamataetaee; TAŞAK GEÇMEK İÇİN BİRLİKTE OLABİLİRSİNİZ BU NALED OLASICA PAMPİK SADECE İYİ GÜNDE YANINIZDA OLUR, KÖTÜ GÜNDE 1 DAKİKA İCİNDE BAŞKA ÜLKEDE OLABİLİR. HAYİN OÇ. 31 YAŞINDA.