Yanlış hatırlamıyorsam okula o gün öğle arasında gitmiştim. Gittiğim gibi Erkin okula gelmemişti o gün. Harıl harıl onu arıyordum. İlte bahaneler bulup 11 lerin katına inmeler her tenefüs açıkıp belki kantindedir diye kantine inmeler falan
Bir teneffüs arkadaşınla kantine inmiştik. oda kantindeydi. Erkine ayıp etmek istemiyordum ama o kızı istiyordum. Belkide hoşlanıyordum. O günü net hatırlıyorum çünkü sürekli bakışmıştık. Derken öğle arası bitti biz erkekler masadan kalkık bizle aynı anda onlarda kalktı. Kapıya doğru birlikte yürümüş gibi olduk. Tutamadım kendimi döndüm dedim "Selin naber" biraz şaşırmıştı. Ama yanındaki arkadaşları daha çok şaşırmış gibiydi.
"İyi" sesi. senden naber falan diye sormadı. Bende rahat dururmuyum. Erkin niye gelmedi diye konu açtım kıza yine geri tepmişti bilmiyorum demişti. Katlara kadar beraber çıktık. Bizim sınıf bi kat üstteydi onların katına gelince "görüşürüz" dedim oda aynı şekilde görüşürüz dedi. Gün içinde sadece bu kadar konuşmuştuk ama o günün önemi büyük bende.
Sonra ben baktım ki benle ilgilenmiyor bende sürekli dibinde falan dolanmak gibi bir aptallık etmedim. Bu böyle bir kaç ay sürdü. Araya maçlar girdi ben okula gidemedim yada gittiğimde onu göremedim yahut görme gibi bir çabamda yoktu artık. Hani ilk başlarda bir heves gibi sanmıştım.
Sonra bir gün instagram da önerilenler kısmıma çıktı profili. Tıkladım 20 gönderisi falan vardı bende merak ediyordum Fotoğraflarını istek attmıştım bi cesaret. O saat içerisinde kabul edip geri istek yollamıştı. Bende kabul edip sonra fotoğraflarına bakmıştım. Eskilerine yenilerine, hepsine.
Meğer saçları siyahmış şuan ki renkleri boyaymış eski fotoğraflarına bakınca anlamıştım. Böylece hakkındaki ilk bilgimi öğrenmiştim. İçimden mesaj atmak geliyordu ama atmıyordum. Neden daha erken davranmadım diye kızsamda kendime o sıralarda Erkin'e ayıp etmekten korkuyordum. Dost dediğim hala dost bildiğim birinin kardeşine yan gözle bakmak ibneliktir.
Meğer ben ibneymişim ama anlamam uzun sürmüştü.
Zaman geçti. dönem geçti. Ve ben dostumun kardeşini anlamadan sevmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece BÜYÜK bir hata
Short Storyhayatımda tam herşey yolunda ve güzel giderken hayat "sana bu kadarı fazla" diyip tekrar sırtını çevirmişti bana. Bir hata. Bir insanın hayatını ne denli değiştirebilirdi? Çok sevdiği bir insanı bir hata sonucunda kaybetmek nasıl bir histi? En köt...